خبرگزاری کار ایران

هدف ما شاد کردن دل هواداران است؛

دایی: پرسپولیس در هر ۳ جام برای قهرمانی می‌جنگد / در آسیا مدعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۷۳

امسال باید در ۳ جام بازی کنیم و باید تیمی بسازیم که در هر ۳ جام آماده باشد چون هدف ما شاد کردن دل هواداران است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی اردبیل همه چیز طبق برنامه و منظم جلو می رود

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در اردوی اردبیل همه چیز خوب است و در این چند روزه که تمرینات را شروع کرده‌ایم همه چیز طبق برنامه و منظم جلو می‌رود. بچه‌ها انگیزه بسیار بالایی دارند و خیلی خوب تمرین می‌کنند، البته رضا نوروزی هنوز به تمرینات نیامده و نیلسون و خلعتبری هم باید به ما اضافه شوند که اگر آنها هم بیایند عالی می‌شود. چند نفر هم در تیم ملی امید داریم که بعدا به ما اضافه می‌شوند.

وی افزود: امسال باید در ۳ جام بازی کنیم و باید تیمی بسازیم که در هر ۳ جام آماده باشد چون هدف ما شاد کردن دل هواداران است. صد در صد امسال مدعی قهرمانی هستیم و اولین هدف ما قهرمانی است چون طرفداران پرسپولیس فقط با قهرمانی شاد می‌شوند. اگر خدا کمک کند و هواداران حمایت کنند قهرمان می‌شویم.

مربی پرسپولیس درخصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در هر جامی باشد برای قهرمانی می‌جنگد. در آسیا هم هدف ما قهرمانی است و تلاش می‌کنیم آن چیزی که لایق و برازنده باشگاه پرسپولیس باشد را به دست آوریم.

دایی در پایان گفت: قهرمانی در آسیا سخت شده، اما باید تلاش کرد من واقعا به درخشش پرسپولیس در آسیا امیدوارم چون پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا ست و پتانسیل موفقیت را دارد. هدف ما هم رسیدن به موفقیت در فصل جدید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز