خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

سربازان معتاد از كارت پایان خدمت محروم می‌شوند

کد خبر : ۱۷۶۵۸

طبق قانون مشمولین اعزام به خدمت سربازی اگر به موادمخدر اعتیاد داشته باشند از اعزام محروم هستند و این محرومیت باعث می‌شود كه آنان با مشكلاتی همچون بلاتكلیفی در سربازی و عدم صدور كارت پایان خدمت روبرو شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد: سربازان معتاد از دریافت كارت پایان خدمت محروم می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ سید حمید صدرالسادات در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: طبق قانون مشمولین اعزام به خدمت سربازی اگر به موادمخدر اعتیاد داشته باشند از اعزام محروم هستند و این محرومیت باعث می‌شود كه آنان با مشكلاتی همچون بلاتكلیفی در سربازی و عدم صدور كارت پایان خدمت روبرو شوند.

وی افزود: سازمان وظیفه عمومی موظف شده مشمولانی را كه به موادمخدر اعتیاد دارند شناسایی و به مراكز مجاز ترك اعتیاد معرفی كند و به این افراد 6 ماه مهلت داده می‌شود تا اعتیاد خود را ترك كنند و دوباره به خدمت اعزام شوند.

صدرالسادات اظهار داشت: همچنین سازمان نیروهای مسلح موظف است در صورت شناسایی سربازان معتاد آنان را برای ترك به مراكز مجاز درمانی معرفی كند، در غیر این صورت این افراد از ادامه خدمت منع می‌شوند و كارت پایان خدمت دریافت نمی‌كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز