خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهران خواستار ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد شد

کد خبر : ۱۷۶۳۲

فرماندار مهران در اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران خواستار ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد شد.

ایلنا - ایلام: فرماندار مهران در اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران خواستار ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد شد و آن را از اولویت های كاری مسولان دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا عباس نصرالهی افزود: مهم‌ترین مشكلات فرزندان شاهد اشتغال می‌باشد كه مسئولان و دست‌اندركاران اشتغال در سطح استان و خصوصاً شهرستان مهران باید در این زمبنه تمهیدات لازم بیندیشند.

وی با بیان اینكه در دولت نهم و دهم سعی شده ابتدا هر فرصت شغلی را به ایثارگران و یادگاران شهدا اختصاص دهند ادامه داد: از نگاه ما اولویت هر فرصتی ابتدا برای ایثارگران و یادگاران شهدا است.

وی خاطرنشان كرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند 25 درصد از استخدامی‌های خود را به فرزندان شاهد اختصاص دهند.

نصرالهی در ادامه با اشاره به اینكه بخشی از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در وجود پدران و مادران شهدا نهفته است خواستار مستند سازی وقایع دفاع مقدس از زبان مادران و پدران شهدا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: یكی از مشكلات فعلی ایثارگران اشتغال تعدادی از فرزندان دیپلم و زیر دیپلم خانواده شهداست.

علی سبزی با بیان این مطلب كه اهمیت دادن به امور خانوادهای شهدا ارج نهادن به مقام شامخ شهدا می باشد، از مسئولین خواست جهت رفع مشكل بیكاری فرزندان شاهد اقدام موثری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر