خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در گفت‌وگو با ایلنا:

پینگ پنگ مكاتباتی سران قوا باید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۵

در مورد سوال از رئیس جمهور باید سنجیده عمل شود/سران سه قوه در این شرایط حساس به مسائل اصلی مردم توجه كنند/مردم درگیری بین قوا را نمی پسندند.

غلامعلی حداد عادل  گفت: نامه نگاری های اخیر سران سه قوه چیز خوبی نیست و تقاضای ما از روسای قوا این است كه در این شرایط حساس به مسائل اصلی مردم توجه كنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه اولین همایش بین المللی نكوداشت صباحی بیدگلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در كاشان نسبت به بازتاب نامه نگاری های سران سه قوه گفت: نامه نگاری های اخیر سران سه قوه چیز خوبی نیست و تقاضای ما از روسای قوا این است كه در این شرایط حساس به مسائل اصلی مردم توجه كنند.

وی با بیان اینكه مردم درگیری بین قوا را نمی پسندند و رهبری هم وحدت را مورد تاكید قرارداده اند گفت: بنابراین نامه نگاری های سران سه قوه كه به عنوان یك پینگ پنگ مكاتباتی است باید متوقف شود.

حداد عادل با بیان اینكه براساس اخبار ضد و نقیض طرح سوال از رئیس جمهور در دستور كار مجلس قرار گرفته است گفت: با توجه به اینكه تعدادی از نمایندگان امضا خود را پس گرفته اند باید صبر كنیم تا تعطیلات مجلس به اتمام برسد و موضوع با یك كار سنجیده و مطمئن انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز