خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد:

افزایش 120 میلیارد تومانی درآمد صنعت آب و برق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۹

با تلاش های شبانه روزی هم اکنون سد مخزنی شهر بیجار از پیشرفت 85 درصدی برخوردار بوده و شبکه های آبیاری زهکشی شفارود، سفیدرود و پلرود به ترتیب دارای پیشرفت اجرایی 86، 78 و 48 درصدی هستند.

 ایلنا- رشت: مشاور عالی وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از افزایش 120 میلیارد تومانی درآمد صنعت آب و برق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حاج‌ رسولی‌ها  صبح امروز پنج شنبه در جلسه جمع‌بندی عملکرد سالی آبی 90 که در شرکت آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد،با تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر به بررسی عملکرد شرکت در سال آبی 90 پرداخت.

وی با ابراز خرسندی از این که در ارزیابی های به عمل آمده گیلان پس از تهران در مقام دوم قراردارد، از افزایش 120 میلیارد تومانی درآمد صنعت آب در کشور خبر داد.

این مسوول خواستار جدیت در پیگیری موارد مربوط به توسعه صنعت آب در استان شد و تاکید کرد: برای تامین منابع مالی اجرای پروژه های عمرانی فروش اوراق مشارکت طرحهای آبی در استان را جدی بگیرید.

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین گرامیداشت دهه ولایت به تشریح عملکرد شرکت در سال آبی 90 پرداخت.

سیف الله آقا بیگی در خصوص پیشرفت پروژه های طرح مهرماندگار در گیلان، ابراز کرد:با تلاشهای شبانه روزی هم اکنون سد مخزنی شهر بیجار از پیشرفت 85 درصدی برخوردار بوده و شبکه های آبیاری زهکشی شفارود، سفیدرود و پلرود به ترتیب دارای پیشرفت اجرایی 86، 78 و 48 درصدی هستند.

وی با اعلام صدور 56 پروانه بهره برداری آبی در سال 90 در گیلان،یادآور شد: با تلاشهای انجام شده و حتی با سرکشی خانه به خانه دارندگان چاههای فاقد پروانه بهره برداری تاکنون از میان 431 حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری 214 حلقه چاه تعیین تکلیف شده و انشاءالله با جدیت به دنبال تعیین تکلیف مابقی چاهها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز