خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

50 درصد از صادرات به کشور عراق از طریق کرمانشاه انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۸

بیش از 50 درصد از صادرات به کشور عراق، از طریق کرمانشاه انجام می گیرد.

کرمانشاه ـ ایلنا: مراسم تجلیل از تولیدکنندگان نمونه استان کرمانشاه، صبح پنجشنبه، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این مراسم، سیددادوش هاشمی با اشاره به نقش مهم صادرات در شکوفایی اقتصادی کشور، گفت: تولید مراحل و سختی‌های خاصی از تامین بازار فروش تا وصول پول و... دارد‌.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تعامل بین تولیدکنندگان، تاکید کرد: اگر بین تولیدکنندگان تعامل ایجاد شود سختی و مشکلات صادرات طبیعتا کم خواهد شد.

هاشمی افزود: بیش از ۵۰ درصد از صادرات به کشور عراق، از کرمانشاه انجام می‌شود و همین امر باعث شده است که زحمات و برنامه‌های صادرکنندگان این استان دوبرابر شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فرهم ساختن زیرساختهای لازم برای توسعه صادرات از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه، گفت: این روز‌ها کشور با مشکل نقدینگی مواجه شده است، ولی نباید این مشکل باعث تضعیف کار صادرکنندگان و تجار این کشور شود.

وی افزود: تجار برای ارتقا سطح کمی و کیفی در کار خود باید به دانش روز مجهز شوند و این نیازمند تعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

هاشمی در پایان سخنان خود گفت: تحریمهای اقتصادی کشورهای بیگانه فشارهای زیادی بر مردم وارد کرده است، ولی ملت ایران نشان داده‌اند که همچنان درم مقابل این تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز