خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه آغازین صدور انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۳

در دو سال گذشته شاهدیم ملل عدالتخواه، حق جو و آزاده جهان، سیلی محکم اراده خود را بر صورت قداره بندان و زورگویان جهان نواخته‌اند.

ایلنا - یزد: استاندار یزد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه آغازین صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد رضا فلاح‌زاده با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم استان یزد برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان آورده است: سیزدهم آبانماه در تاریخ انقلاب شکوه‌مند مردم مسلمان ایران، هنگامه‌ای حساس و مقطعی سرنوشت ساز است که در شمار برگهای زرین کتاب قطور انقلاب قرار دارد. این مناسبت مهم و تاریخی که در حقیقت، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سالگشت تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش آموز است.

فلاح‌زاده در پیام خود آورده است: در تقویم تاریخ شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی شناخته می‌شود که پرجلوه‌ترین و گویا‌ترین اثر آن طنین اندازی شعار «مرگ بر آمریکا» در هر شهر و روستا و هر کوی و برزن است.

وی در این پیام افزوده است: این روحیه استکبار ستیزی محدود به مرزهای سرزمینی میهن اسلامی ما نبوده و امروزه به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحیه و تفکر ایستادگی و مقاومت در برابر  دسیسه‌های استکبار و مبارزه با سرکردگان این جریان منحوس از این مرز‌ها فرا‌تر رفته است.

سردار فلاح‌زاده تاکید کرده است: در دو سال گذشته شاهدیم ملل عدالتخواه، حق جو و آزاده جهان، سیلی محکم اراده خود را بر صورت قداره بندان و زورگویان جهان نواخته‌اند و بی‌تردید تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یوم الله سیزدهم آبانماه -که معمار کبیر انقلاب از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند- را می‌توان نقطه آغازین صدور اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز