خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون استان قزوین:

1200 تعاونی در استان قزوین فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۹

از مجموع سه هزار تعاونی ثبت شده در استان قزوین در حال حاضر 1200 تعاونی فعال است./سه هزار تعاونی در استان قزوین با 360 هزار نفر عضو به ثبت رسیده است.

ایلنا- قزوین: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از مجموع سه هزار تعاونی ثبت شده در استان قزوین در حال حاضر 1200 تعاونی فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ علی ایمانی در جمع تعاون گران و اتحادیه های تعاونی استان قزوین که با حضور معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قزوین برگزار شد افزود: سه هزار تعاونی در استان قزوین با 360 هزار نفر عضو به ثبت رسیده است.

وی افزود: 1500 تعاونی به دلیل پایان ماموریت خود یا برخی مسائل دیگر از حالت فعالی خارج شده و راکد یا نیمه فعال است که با تشکیل کمیته ای وضعیت آنها مورد بررسی کارشناسی برای تعیین تکلیف قرار گرفته است.

 ایمانی تصریح کرد: آموزش های دوره ای در تعاونی ها در استان جدی گرفته شده و امسال نیز برنامه های خاصی برای اعضای تعاونی های فعال استان پیش بینی کرده ایم که اجرایی خواهد شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآورشد: در سال جاری دو هزار و 640 نفر ساعت آموزش برگزار شد و با تامین اعتبار لازم زمینه ارتقای سطح مهارتی تعاونگران قزوین فراهم خواهد شد.

 این مسئول بیان کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و 680 نفر تحت پوشش دوره های آموزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین قرار گرفتند.

 در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین برگزار شد نمایندگان تعاونی های مسکن، مرغداران،حمل و نقل، اتاق تعاون، زیتون کاران، صنایع دستی، مصرف، گردشگری و کارگران در خصوص مشکلات نقدینگی، ضعف بنیه مالی تعاونی ها، پرداخت غیر منطقی حق بیمه و مالیات، ضرورت تشکیل واحد پیگیری مشکلات تعاونی ها در وزارتخانه، استفاده از تسهیلات بانکی با بهره کم، عدم اطلاع اعضاء با وظایف و حوزه عملکردی مسائلی را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز