خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین:

ماهانه 30 میلیارد تومان مستمری در استان قزوین پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۵

ماهانه بیش از 30 میلیارد تومان مستمری و سه میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان قزوین به افراد تحت پوشش پرداخت می شود.

ایلنا- قزوین: مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: ماهانه بیش از 30 میلیارد تومان مستمری و سه میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان به افراد تحت پوشش پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا محسنی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی استان که با حضور معاون وزیر در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین برگزار شد افزود: از مجموع جمعیت یک میلیون و 201 هزار و 565 نفری استان قزوین بیش از 60 درصد تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: از مجموع 730 هزار نفر افراد تحت پوشش تعداد 213 هزار نفر بیمه شده اصلی هستند و 46 هزار خانوار مستمری دریافت می کنند.

محسنی بیان کرد: ماهانه 30 میلیارد تومان مستمری و سه میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت می شود که پیشی گرفتن مصارف بر منابع موجب بروز برخی مشکلات برای تامین اجتماعی شده است.

وی یادآورشد: بازنشستگی پیش از موعد قبل از نوسازی  صنایع 16 هزار نفر را شامل می شد که با اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور این تعداد تا سه برابر افزایش یافته و به 46 هزار نفر رسیده است.

این مسئول گفت: ضریب وابستگی با لحاظ میزان ورودی به خروجی درکشور 6.7 درصد و در استان 4.7 رسیده است که این منابع درآمدی سال به سال ثابت بوده که در بیمه اجباری کاهش یافته است.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در دو شعبه تامین اجتماعی با ظرفیت 30 هزار بیمه شده به بیش از 60 هزار بیمه شده خدمات ارائه می شود که کمبود فضا از مشکلاتی است که باید برای رفع آن اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز