خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم:

محرومیت زدایی از قم، از اولویت های مسئولان استان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۰

منطقه شش شهر قم در محرومیت به سر می برد/اضافه کردن چهار منطقه شهری، یکی از تصمیمات کارآمد مسئولان استان بوده است/مصوبات سفر سال 89 رهبری به قم، عامل شتاب دهنده به توسعه قم است.

ایلنا - قم: فرماندار قم در جلسه جمع بندی بازدید از منطقه شش شهر قم، گفت: محرومیت زدایی و نابود سازی فاصله طبقاتی، از اولویت های مسئولان استان قم است تا عدالت اجتماعی برپا، و جامعه به سوی پیشرفت و توسعه حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، اسماعیل زارعی کوشا عصر دیروز در جلسه جمع بندی بازدید از منطقه شش شهر قم، اظهار داشت: چهارمین مرحله بازدید از مناطق شهری شهر مقدس قم به منطقه شش رسید که منطقه ای نوپا و دارای محرومیت است، البته لازم به ذکر است که مسئولان امر در راستای محرومیت زدایی از این منطقه تلاش می کنند، اما همچنان این منطقه در محرومیت به سر می برد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگی های منطقه شش شهر قم و به خصوص محرومیت حاکم بر این منطقه، گفت: رویکرد بسیار مناسب دولت، مجموعه مدیریت استان، شورای شهر و شهرداری شهر مقدس قم و دیگر دستگاه های سطح استان، توانسته است تا حدودی از مشکلات منطقه شش کاسته و در راستای توانمندسازی نقاط محروم گام های موثری بردارد.

فرماندار قم با بیان اینکه اضافه کردن چهار منطقه شهری، یکی از تصمیمات کارآمد مسئولان استان بوده است، تأکید کرد: این مسئله توانسته، عزم مسئولان در محرومیت زدایی را افزایش داده و منطقه شش را از محرومیت جدا سازد، اما باید به این موضوع توجه ویژه ای شود که محرومیت ها در منطقه شش بسیار زیاد و عمیق است و این موضوع نیازمند کار و تلاش بیشتر است.

وی مصوبات سفر سال 89 مقام معظم رهبری به استان قم را عامل شتاب دهنده به توسعه استان دانست و گفت: مصوبات سفر سال 89 رهبری به قم، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و توسعه شهر قم ایفا کرده است.

زارعی کوشا در پایان گفت: محرومیت زدایی و نابود سازی فاصله طبقاتی، از اولویت های مسئولان استان قم است تا عدالت اجتماعی برپا، و جامعه به سوی پیشرفت و توسعه حرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز