خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی خبر داد:

نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» امشب به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۳۴

با برگزاری جلسه‌های مشترک میان ریاست اداره کل هنرهای نمایشی، نماینده قوه قضائیه، نماینده گروه نمایشی و همچنین نماینده معاونت امور هنری این اثر اجرای خود را امشب از سر می‌گیرد.

نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان که از ۱۸ خرداد ماه امکان اجرا در تالار وحدت را نداشت از امشب - ۲۰ خرداد ماه - روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس غفاری - مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی - با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از چند روز که مشکلاتی برای اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان پیش آمد خوشبختانه با برگزاری جلسه‌های مشترک میان ریاست اداره کل هنرهای نمایشی، نماینده قوه قضائیه، نماینده گروه نمایشی و همچنین نماینده معاونت امور هنری این اثر نمایشی می‌تواند اجرای خود را از امشب ۲۰ خرداد ماه از سر بگیرد.

او خاطرنشان کرد: طی این چند روز جلسات متعددی میان این سه نهاد برگزار شد که خوشبختانه پس از ایجاد تعامل سازنده میان طرفین و به واسطه روشنگری‌های صورت گرفته مسئله رفع شده و گروه می‌تواند به اجراهای خود ادامه دهد.

غفاری تصریح کرد: در این راستا هادی مرزبان که کارگردانی این اثر را برعهد دارد و همچنین هنرمندانی چون علی نصیریان، فرزانه کابلی و امین زندگانی بازیگران نمایش در چند روز گذشته با حضور در مجامع قضایی توضیحاتی ارائه کردند که در روشن شدن موضوع و برطرف شدن مشکلات نقش زیادی داشت.

نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته زنده یاد اکبر رادی با کارگردانی هادی مرزبان پیش از توقف اجراها ۳۳ روز در تالار وحدت روی صحنه رفته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز