خبرگزاری کار ایران

خلیلی:

پیشرفت در سوارکاری نیازمند سرمایه گذاری بلند مدت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۰۸

باید شورای راهبردی با حضور روسای هیات‌های استانی در فدراسیون داشته باشیم تا در برنامه ریزی و نظارت حضوری فعال داشته باشند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ظهر امروز با انتخاب مسعود خلیلی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از ساعت ۳۰:۹صبح امروز با حضور غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس مجمع، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، طالبی مشاور معاون وزیر، ‌ صیدانلو سرپرست فدراسیون سوارکاری، گواری مدیردفترامور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی، دبیر فدراسیون و ‌نماینده بازرسی کل کشور برگزار شد.

سید موسی آقایی لنکرانی، علی اژدرکش، رضا اسماعیل زاده، علی حسینی، مسعود خلیل، امیرحسین ذاکری زفرغندی، عباس رحمانی، ‌ مسعود عربی، عبدالرضا عزیزی، ‌امیرغریبلو، محمد کاظمیان، محمدرضا محسنی، سیدرضا میرابوطالبی برای احراز پست ریاست این فدراسیون نام نویسی کرده بودند.

پیش از رای‌گیری حسینی، ‌ رحمانی، عزیزی، محسنی، کاظمیان انصراف دادند و پس از رای گیری بین ۸ نفر باقیمانده لنکرانی یک رای، اژدرکش۴رای، ‌ ذاکری یک رای، ‌ابوطالبی دو رای و در نهایت مسعود خلیلی با ۲۶ رای رای آورندگان این مجمع بودند.

در این نشست خلیلی در ارائه برنامه های خود گفت: در بحثسوارکاری برنامه کامل و جامعه ای که رهاورد سال ها تجربه موفق دنیا است وجود دارد و تنها مدیرت و استفاده از آن لازم است.

وی در ادامه به چند نکته اساسی برای پیشرفت این رشته مفرح تاکید کرد وافزود: فراهم کردن شرایط لازم برای ورود بانوان بیشتر به این رشته، ارتباط منطقی و موثر با آموزش و پرورش، همکاری گسترده با بخش خصوصی و هیات های استانی از مهم ترین اهداف ما در فدراسیون سوارکاری خواهد بود.

خلیلی خاطر نشان کرد: اسب قهرمان و سوارکار قهرمان یک شبه حاصل نمی شودو نیاز به سرمایه گذاری بلند مدت دارد.

وی با تاکید به داشتن طرحی جامع در زمینه سوارکاری گفت: در این طرح باید سهم بخش خصوصی و هیات های استانی را بیشتر لحاظ کنیم تا بتوانیم نتیجه مورد نظر را شاهد باشیم.

رئیس جدید فدراسیون سوارکاری ادامه داد: باید شورای راهبردی با حضور روسای هیات‌های استانی در فدراسیون داشته باشیم تا در برنامه ریزی و نظارت حضوری فعال داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز