خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بهره برداری نفت و گاز گچساران پیشنهاد داد:

مسوولان سابق و کنونی گچساران در پرواز اول حضور داشته باشند

کد خبر : ۱۷۳۸۴

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان گچساران در اقدامی ستودنی به مسئولان سابق و نمایندگان گچساران و باشت پیشنهاد داد در اولین پرواز و برای وحدت بیشتر بین تمامی مسوولان سابق و کنونی حضور داشته باشند.

ایلنا - یاسوج: سحرگاه روز دوشنبه هفته آینده پانزدهم آبانماه 91 آرزوی دیرینه مردم گچساران محقق می شود و برای اولین بار پرواز هواپیمای فوکر در فرودگان این دیار به زمین می نشیند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان گچساران در اقدامی ستودنی به مسئولان سابق و نمایندگان گچساران و باشت پیشنهاد داد در اولین پرواز و برای وحدت بیشتر بین تمامی مسوولان سابق و کنونی حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا ازگچساران، غلامرضا پاکدل در این نامه از این مسوولان خواسته در پرواز روز دوشنبه هفته آینده کنار هم بنشینند و برای توسعه همه جانبه شهرستان های گچساران و باشت متحد شوند.

به پیشنهاد " پاکدل " قرار است آقایان " سید قدرت اله حسینی بحرینی نماینده مجلس هشتم "، " علیمراد جعفری نماینده مجلس هفتم "، " غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس نهم"، " سردار صابری "، " احمد خورشیدی آزاد پدر داماد رئیس جمهور "، " علی فولادی وندا مدیرعامل سابق مناطق نفتخیز جنوب"، " احسان نبی زاده به نیابت از مرحوم نبی زاده نماینده مجلس ششم "، " مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد "، " اکبر نیکزاد استاندار سابق استان "، " سید حسین صابری استاندار کنونی استان "، " منوچهر حبیبی معاون سابق عمرانی استان " و " سید اکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران" در این پرواز در کنار هم بنشینند.

شهرستان گچساران یکی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 150 کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز