خبرگزاری کار ایران

در انتخابات فراکسیون رهروان ولات مشخص شد

لاریجانی، ابوترابی‌فرد و باهنر گزینه‌های فراکسیون رهروان برای هیات رییسه مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۵۸

اعضای فراکسیون در رای گیری برای پست دبیری به محمدحسین فرهنگی(۹۱)، سبحانی نیا(۸۲)، جواد هروی(۷۷), منادی و محمد صادقی(۷۲) رای دادند و در بین نمایندگانی که برای کارپردازی(ناظر) ثبت نام کرده بودند، آشوری(۸۶)، سید شریف حسینی(۷۶)، نعمتی و قسیم عثمانی(۵۸) آرای لازم را کسب کردند.

غلامرضا تاجگردون با یک رای کمتر نسبت به باهنر نتوانست به عنوان کاندیدای فراکسیون رهروان برای انتخابات هیات رییسه مجلس انتخاب شود و در نتیجه باهنر و ابوترابی فرد به عنوان گزینه‌های فراکسیون برای هیات رییسه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت علی لاریجانی با ۱۵۰ رای به عنوان کاندیدای ریاست مجلس از سوی این فراکسیون معرفی شد.

در بخش کاندیداهای معاونت مجلس نیز حجت الاسلام محمد حسین ابوترابی فرد با ۹۸ رای، محمد رضا باهنر با ۶۹ رای و غلامرضا تاجگردون تنها با یک رای اختلاف کمتر، ۶۸ رای را به خود اختصاص داد و در نتیجه ابوترابی فر و باهنر به عنوان کاندیداهای فراکسیون رهروان برای نواب رییس انتخاب شدند.

همچنین اعضای فراکسیون در رای گیری برای پست دبیری به محمدحسین فرهنگی(۹۱)، سبحانی نیا(۸۲)، جواد هروی(۷۷), منادی و محمد صادقی(۷۲) رای دادند و در بین نمایندگانی که برای کارپردازی(ناظر) ثبت نام کرده بودند، آشوری(۸۶)، سید شریف حسینی(۷۶)، نعمتی و قسیم عثمانی(۵۸) آرای لازم را کسب کردند.

سومین انتخابات هیات رییسه دوره نهم مجلس شورای اسلامی صبح فردا برگزار می‌شود و به همین منظور فراکسیون اکثریت رهروان ولایت برای معرفی کاندیداهای خود امشب تشکیل جلسه داد و در رای گیری به عمل آمده نامزدهای این فراکسیون برای پست‌های مختلف در هیات رییسه مشخص شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز