خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هندیجان:

با تنگ نظری نمی توان مشکلات مردم را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۴۱

موضوع اشتغال زایی در هندیجان باید فرهنگ سازی شود و آموزش های مکرر برای جوانان هندیجان انجام گیرد.

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: مقام معظم رهبری اشرافیت کامل در خصوص مشکلات کشور و جهان دارند و تدابیر ایشان بدون اینکه هزینه ای برای نظام داشته باشد مشکلات را مرتفع می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری نسب افزود: ما مسئولین تلاش می کنیم که و ضعیت اقتصادی هندیجان را هر چه سریع تر بهبود ببخشیم و أنشاءالله در آینده نزدیک بازارچه ته لنجی در هندیجان افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در هندیجان بیان داشت: اگر یک سرمایه گذار بخواهد در هندیجان بیاید یک عده ای بسیار ناراحت و عصبانی می شوند چرا نمی گذارید مردم معیشت حداقلی داشته باشند؟.

جعفری در مورد احداثمصلی بیان کرد: مصلی رکن اصلی یک شهرستان است وقتی مصلی در یک شهر باشد همه کارهای فرهنگی را می شود در آنجا انجام داد.

جعفری نسب تصریح کرد: مصلی رکن اصلی نظام و انقلاب است ما برای برگزاری یادواره شهداء و مکان شهدای گمنام مشکل داشتیم و اگر یک مصلی مجهز داشته باشیم این همه مشکل مکان نبود. همه کارهای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی ربط پیدا می کند به فرهنگ شهر و انجام این کارهای فرهنگی و دینی نیازمند پایگاه بسیار قوی مانند مصلی نماز جمعه است.

وی تاکید کرد: موضوع اشتغال زایی در هندیجان باید فرهنگ سازی شود و آموزش های مکرر برای جوانان هندیجان انجام گیرد. جوانان نباید فقط فکرشان منعکس به دریا باشد و نباید دیگر کارهای صنعتی و توسعه بازرگانی و تجاری را فراموش کنیم. اگر قرار باشد کاری در هندیجان اتفاق بیفتد قطعا با همکاری و تعامل تمام دستگاهها صورت گرفته تا معیشت تامین گردد.

فرماندارهندیجان با انتقاد از برخی تنگ نظری ها هشدار داد و افزود: برای رفع مشکلات و تامین مایحتاج مردم عزیز هندیجان آبرویم را می گذارم و با این تنگ نظری و اهمال کاری ها جهت معیشت و اقتصاد مردم، با هیچ کس تعارف ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز