خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۲ میلیارد ریال زکات در شهرستان چارایماق جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۶۵

از ابتدای سال ۹۳ نیز مبلغ دو میلیاردو یکصدو پنجاه میلیون ریال به عنوان زکات مستحبی جهت انجام پروژه‌های عمرانی بخصوص احداثو نو سازی مساجد به حساب ستاد زکات شهرستان واریز شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چارایماق گفت: در طی سال گذشته کشاورزان نیکوکار این شهرستان مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال زکات پرداخت کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر وثوقی افزود: زکات جمع آوری شده با هماهنگی کمیته امداد این شهرستان صرف پروژه‌های عمرانی و امور فقرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: زکات جمع آوری شده با اضافه تشویقی امداد جهت تعمیر و بازسازی مساجد، غسالخانه و راه سازی و همچنین آب شرب روستایی، تامین جهیزیه نوعروسان، درمان و آموزش مددجویان هزینه شده است.
وثوقی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۳ نیز مبلغ دو میلیاردو یکصدو پنجاه میلیون ریال بعنوان زکات مستحبی جهت انجام پروژه‌های عمرانی بخصوص احداثو نو سازی مساجد به حساب ستاد زکات شهرستان واریز شده است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چارایماق یاد آور شد: هزینه کرد زکات و پرداخت تشویقی به خود روستا‌ها و تعامل با معتمدین روستایی باعثٍ گردیده است تا کشاورزان تمایل بیشتری نسبت به ادای فریضه زکات و همچنین بازسازی مساجد و انجام پروژ ه‌های عمرانی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز