خبرگزاری کار ایران

هفتم خرداد ماه جاری؛

اولین کنگره ملی شعر جنوب در ماهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۲۱

چهارشنبه هفتم خرداد ماه جاری، اولین کنگره ملی شعر جنوب، با حضور شاعران برتر کشور در ماهشهر برگزار می‌شود.

اولین کنگره ملی شعر جنوب، چهارشنبه این هفته و با حضور شاعران بر‌تر کشور و استان، در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در جلسه کمیته اجرایی این کنگره با اعلام خبر فوق افزود: این کنگره که قرار بود بهمن ماه سال گذشته برگزار شود، بنابه صلاحدید صاحبنظران به خردادماه سال جاری تغییر زمان داد.

الهی افزود: بیش از ۳ هزار اثر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که هفته گذشته کار داوری آثار رسیده، توسط زبده‌ترین داوران به پایان رسید و نفرات بر‌تر در دو بخش کلاسیک و آزاد مشخص شدند.

وی افزود: این کنگره در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روز چهارشنبه مورخ هفتم خرداد ماه جاری در سالن میلاد نور ناحیه صنعتی ماهشهر و با حضور جمعی از مسوولان عالی رتبه کشوری و استانی و با حضور شاعران سراسر کشور برگزار می‌شود.

الهی در ادامه گفت: از میهمانان ویژه این کنگره، می‌توان به دکتر ابراهیم قیصری، استاد بلامنازع ادبیات و حافظ‌شناس بزرگ کشور اشاره کرد که خود از همین ماهشهر به شهرت جهانی دست یافته است. و قرار است که کارگاه تخصصی شعر نیز با حضور وی در حاشیه این کنگره برگزار شود.

در پایان، هیأت اجرایی اولین کنگره ملی شعر جنوب ماهشهر با حضور آقایان محمد حیدری، گودرز عباسی، ذوالفقار شریعت، عبدالعظیم عربی، یوسف کریمی، کارگر و زهرا طهور تشکیل شد.

الهی از مساعدت‌های شرکت‌های پتروشیمی منطقه، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر ماهشهر، شهرداری بندر امام و دیگر نهادهای مرتبط تشکر و قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز