خبرگزاری کار ایران

امسال سال سپاهان است؛

خلیلیان: این فصل با مدیریت‌جهادی سال ثبات و نتیجه‌گیری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۹۷

تقریبا نزدیک به ۵۰ درصد از خواسته‌های ما محقق شده و برنامه‌های ما هم طبق نظرات کرانچار پیش می‌رود. وی به ما لیست داده تا ما هم بازیکنان مورد نظر وی را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت امسال سال نتیجه‌گیری سپاهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان درخصوص اینکه چند درصد از خواسته‌های باشگاه سپاهان در زمان نقل وانتقالات برآورده شده گفت: تقریبا نزدیک به ۵۰ درصد از خواسته‌های ما محقق شده و برنامه‌های ما هم طبق نظرات کرانچار پیش می‌رود. وی به ما لیست داده تا ما هم بازیکنان مورد نظر وی را جذب کنیم.

وی ادامه داد: امروز باید اعلام کنم رسول نویدکیا که از افتخارات باشگاه سپاهان است و در این تیم به اوج بالندگی رسیده رسما به سپاهان پیوست و وریا غفوری هم که از بازیکنان خوب لیگ فوتبال ماست با ما به توافق کامل رسیده، البته ما به دنبال این هستیم که طی چند روز آینده به صد درصد خواسته‌های سرمربی‌مان جامه عمل بپوشانیم. ما کادر فنی را هم تقویت کردیم و با حضور مجید بصیرت که خود از سپاهانی‌های اصیل است روزهای خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان خارجی مدنظرتان هستند، خاطرنشان کرد: ما با چند بازیکن خارجی وارد مذاکره شدیم، اما در حال حاضر نمی‌توانم به صورت دقیق نام آنها را اعلام کنم و فقط می‌توانم بگویم که با بولکو فسخ قرارداد کردم.

خلیلیان در مورد برنامه‌های پیش روی باشگاه سپاهان برای آماده‌سازی جهت حضور پرقدرت در لیگ برتر تصریح کرد: بعد از برگزاری تمرینات مقدماتی یک اردو در ترکیه برگزار می‌کنیم و معتقدم این اردو، اردوی مناسبی برای ما خواهد بود.

مدیرعامل سپاهان در پایان درباره چشم‌انداز این باشگاه در لیگ آینده افزود: فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای ما باشد، چرا که سالی که گذشت برای ما سال سختی بود، اما امسال با مدیریت‌جهادی برای سپاهان سال ثبات و نتیجه‌گیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز