خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر قزوین:

گرفتاری بازنشستگان قزوینی با فیش حقوقی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۹۱

مشکل کارگران بازنشسته استان قزوین با بانک رفاه کارگران در خصوص دریافت فیش واریز مستمری‌ها هنوز باقی‌مانده است.

دبیر خانه کارگر قزوین گفت: مشکل کارگران بازنشسته استان قزوین با بانک رفاه کارگران در خصوص دریافت فیش واریز مستمری‌ها هنوز باقی‌مانده است.

«عید علی کریمی» با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: به دلیل ناآشنایی بازنشستگان با فن آوری مربوط به بانکداری الکترونیک، این گروه از بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی برای تهیه و دریافت فیش حقوقی با مشکلاتی مواجه هستند.

وی بایادآوری اینکه پیش از این در شعب سازمان تامین اجتماعی به کارگران بازنشسته فیش حقوقی ارائه می‌شد، افزود: از زمان اجباری شدن استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی دیگر بانک رفاه به کارگران بازنشسته فیش حقوقی تحویل نمی‌دهد.

دبیر خانه کارگر قزوین گفت: مسئولان بانک رفاه مدعی‌اند با روش صدور فیش حقوقی بصورت مکانیزه و حذف روال سنتی تهیه و ارائه فیش که تا چندی پیش به صورت کاغذی انجام می‌شد مشکل بازنشستگان حل شده است این درحالیست که همه بازنشستگان به امکانان خدمات مورد نظر بانک رفاه دسترسی ندارند.

این فعال کارگری همچنین تصریح کرد: با توافقی که از سوی اداره تامین اجتماعی وبانک رفاه برای صدور فیش حقوقی دردفا‌تر پیشخوان دولت انجام شده است با این حال دفاتر مذکرو برای صدور فیش حقوقی از بازنشستگان طلب وجه می کنند که این مسئله به دلیل بارمالی که دارد با انتقاداتی مواجه است.

به گفته وی، ارائه خدمات الکترونیکی به مستمری بگیران در هر نقطه از کشور و حتی خارج از کشور بسیار خوب است اما باید برای عده‌ای از بازنشستگان که به دلیل نداشتن سواد یا عدم دسترسی به اینترنت نمی‌توانند به اطلاعات فیش حقوقی خود دست‌یابند فکری می‌شد.

کریمی با بیان اینکه بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی هم اکنون بلاتکلیف شده‌اند، اظهار داشت: از سازمان تامین اجتماعی وبانک رفاه کارگران قزوین می‌خواهیم بجای اینکه مشکل بوجود آمده را به یکدیگر محول کنند چاره‌ای بیندیشند که فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت رایگان و محترمانه بدستشان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز