خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

مدیران سرپل ذهاب باید پیگیر تجهیز کارگاه‌ها برای شروع پروژه‌ها باشند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۷۹

مدیران شهرستان سرپل ذهاب باید از هم اکنون پیگیر انجام مبادله موافق نامه ها، انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه ها برای شروع پروژه ها باشند.

میرزامراد پیرو با بیان اینکه همه مسئولان مکلف به پیگیری اخذ سهم شهرستان از اعتبارات وزارت خانه‌ای و اعتبارات ماده ۱۸۰ و همچنین کمکهای فنی و اعتباری هستند، اظهار داشت: مبلغ ۴۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قالب ۱۶ فصل و ۳۷ برنامه بین دستگاههای اجرایی شهرستان توزیع شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در سرپل ذهاب گفت: توزیع اعتبارات امسال دارای الزاماتی از قبیل ۸ درصد به طرحهای هادی روستایی ۲ درصد به ماده ۱۲ قانون سهم مساجد و بقاع متبرکه، زیر ساخت‌های شهرک صنعتی، ساماندهی گلزار شهدا، آسفالت راه‌های روستایی و احداثپایگاه‌های مقاومت بسیج است.

وی افزود: مدیران شهرستان سرپل ذهاب باید از هم اکنون پیگیر انجام مبادله موافق نامه‌ها، انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه‌ها برای شروع پروژه‌ها باشند و نظارت کامل بر کمیت و کیفیت اجرای پروژه‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را داشته باشند.

فرماندار سرپل ذهاب در پایان، اولویت را در بحثتوزیع منابع پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری و پروژه‌های با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز