خبرگزاری کار ایران

جلسه روز جمعه وزیر کار برای حل مشکلات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۵۹

واگذاری سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق حمایت از کارکنان فولاد به هیچ وجه امنیت شغلی کارگران را تهدید نمی‌کند / تامین امنیت شغلی کارگران شرکت سنگ آهن از برنامه‌های اصلی این وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه با تشکیل جلسه‌ای باحضور استانداریزد، اعضای شورای شهر بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و مدیرعامل صندوق حمایت از کارکنان فولاد راهکارهای اجرای طرح‌های توسعه‌ای درشرکت سنگ آهن مرکزی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در این جلسه «علی ربیعی» باتاکید بر اینکه واگذاری سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق حمایت از کارکنان فولاد به هیچ وجه امنیت شغلی کارگران را تهدید نمی‌کند، یاد آورشد: پنج طرح توسعه باظرفیت اشتغالزایی بیش از دوهزار نفردراین شرکت اجراخواهد شد.

وی تامین امنیت شغلی کارگران به ویژه کارگران شرکت سنگ آهن را از برنامه‌های اصلی این وزارت خانه اعلام کرد.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی افزود: دولت تلاش می‌کند مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی را با تدبیر و کار کار‌شناسی برطرف کند و با توجه به اهمیت فعالیت اقتصادی شرکت سنگ آهن مرکزی برای عمران و آبادانی شهر تاریخی بافق ما تمام تلاش خود را برای ارتقای کارآمدی این بنگاه اقتصادی به کار خواهیم گرفت چرا که درواقع کارگران این شرکت سهامداران اصلی هستند چون صندوق حمایت از فولاد نیزدرقبال کارگران ونسل‌های آتی کارگران معدن مسئولیت دارد.

ربیعی از برنامه ریزی برای ایجاد یک مرکز درمانی برای کارگران این واحد خبرداد و گفت: تصمیمات خوبی برای بهبود شرایط دراین جلسه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از سهام شرکت سنگ آهن به صندوق فولاد واگذار شده است؛ گفت: در این جلسه مدیر عامل این صندوق متعهد به حمایت از طرح‌های توسعه‌ای شهر بافق و اجرای برنامه‌های درمانی و رفاهی برای کارگران شرکت سنگ آهن شد.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ادامه داد: بر اساس تفاهمی که در این جلسه به دست آمد مقرر شد آن دسته از سهام ترجیحی‌ای که توسط کارگران خریداری نمی‌شود دراختیاروزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی باقی بماند تا از منافع حاصل از آن برای امور رفاهی کارگران هزینه شود.

ربیعی همچنین یاد آورشد: درخواست کارگران برای اخذتخفیف درقیمت سهام ترجیحی را ازمراجع ذیربط پیگیری می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این زمینه کمکی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز