خبرگزاری کار ایران

با همکاری بخش خصوصی:

سگ‌های ولگرد تبریز به پناهگاه حیوانات منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۵۳

حیوانات ولگرد و خیابانی تبریز در این مرکز انگل زدایی و با رعایت اصول بهداشتی، عقیم سازی خواهند شد. / پناهگاه پردیس حیوانات تبریز توسط بخش خصوصی و حمایت خیرین در جاده تبریز - صوفیان راه اندازی شده است.

شهرداری منطقه ۶ تبریز از این پس سگ‌های خیابانی سطح این حوزه را به پناهگاه پردیس حیوانات تحویل خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۶ با اعلام این مطلب در بازدید از پناهگاه پردیس حیوانات تبریز به وظایف شهرداری در جمع آوری حیوانات ولگرد و‌‌ رها شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: به طور حتم کشتار حیوانات ولگرد علاوه بر مسایل انسانی، پیامدهای بهداشتی و زیست محیطی به همراه دارد.

جواد صدیقی افزود: حیوانات ولگرد و خیابانی تبریز در این مرکز انگل زدایی و با رعایت اصول بهداشتی، عقیم سازی خواهند شد.

گفتنی است، با دستور شهردار منطقه ۶ تبریز، جواد صدیقی معاون خدمات شهری و نیز علی علمی مسئول فضای سبز این منطقه از پناهگاه پردیس حیوانات تبریز بازدید و نحوه همکاری‌های فیمابین بررسی شد.

پناهگاه پردیس حیوانات تبریز توسط بخش خصوصی و حمایت خیرین در جاده تبریز - صوفیان راه اندازی شده و با همکاری اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، ضمن جلوگیری از کشتار حیوانات خیابانی نسبت به عقیم سازی آنان اقدام می‌کند.

بر اساس گفته دکتر ژیلا پورایرانی مدیر این پناهگاه، هم اکنون تعداد ۳۰۰ قلاده سگ در این مرکز نگهداری می‌شود.

وی اظهار داشت: با عقیم سازی حیوانات خیابانی در این مرکز، سالانه از تولید مثل ۷۰۰ حیوان در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.

پورایرانی ضمن قدردانی از حسن توجه شهردار منطقه ۶ در این خصوص تصریح کرد: امید است این اقدام منطقه ۶ پایلوت مناسبی برای آغاز همکاری با مجموعه شهرداری تبریز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز