خبرگزاری کار ایران

معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خبر داد:

شروع عملیات اجرایی نصب سیستم تله متری شهر دندی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۵۱

با بهره برداری از پروژه فوق دسترسی و کنترل چاه‌ها و مخازن که در فصل زمستان مشکل بود به صورت کنترل از راه دور انجام خواهد گرفت.

معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: با بهره برداری از پروژه فوق دسترسی وکنترل چاه‌ها و مخازن که در فصل زمستان مشکل بود به صورت کنترل از راه دور انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهانفر معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان مطلب فوق گفت: جهت کنترل از راه دور چاه‌ها و مخازن آب شرب شهردندی هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف خواهد شد.

وی نصب تجهیزات تابلو RTU در ۵ ایستگاه، نصب سنسور فشار در ۳ حلقه چاه، نصب آنتن رادیویی ماکروویو ۶ ایستگاه، نصب ۲ دستگاه دکل مهاری ۲۱ متری در چاه شماره ۲ ومخزن اصلی، نصب دکل مهاری ۳ متری ۳ دستگاه، نصب دوربین تحت شبکه ۵ ایستگاه، نصب دستگاه HMI در مرکزکنترل ساختمان اداری، نصب سطح سنج هیدرواستاتیکی در مخزن، نصب آنالیزور انرژی پمپ در ۳ حلقه چاه را از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای این طرح عنون کرد.

معاونت فنی وتوسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه فوق دسترسی وکنترل چاه‌ها و مخازن که در فصل زمستان مشکل بود به صورت کنترل از راه دور انجام خواهد گرفت.

مهندس مهانفر همچنین افزود: نصب سیستم تله متری اثرات مثبت بسیاری به همراه دارد که کاهش هزینه‌های شرکت یکی از مهم‌ترین فواید این سیستم است، به کمک تله متری بسیاری از هزینه‌ها همچون هدر رفت ناشی از سرریز آب مخازن، ارتقاء حفاظت با کنترل لحظه به لحظه شبکه و گزارشگیری موجب افزایش ضریب اطمینان شبکه و تنظیم مناسب فشار در نقاط مختلف شبکه و ارتفاع آب در مخازن و در نتیجه تامین به موقع ومناسب آب برای مشترکین و رضایتمندی آنان می‌شود.

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای زنجان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجام سیستم تله متری بخشی ازتاسیسات آبرسانی شهر زنجان و تله متری تاسیسات آب شهر زرین آباد نیز در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز