خبرگزاری کار ایران

محفل انس با قران کریم دردانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۳۹

محفل نورانی انس با قران کریم با حضور قاریان برجسته، حافظ قران کریم و با اجرای برنامه های متنوع قرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد.

به همت حوزه فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر محفل نورانی انس باقرآن کریم با حضور حداکثری مسئولان و دانشجویان وبا حضور قاری برجسته کشوری سعید محمدی‌نژاد، حافظ قرآن کریم جناب آقای سعد الدین، گروه تواشیح و سخنران کشوری حضرت حجت الاسلام والمسلمین بیرق دار استاد حوزه و دانشگاه درسالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این محفل معنوی محمدی‌نژاد درسخنانی پیرامون تأثیر قرآن بر اذهان و قلب انسان، آیاتی از قران کریم را با صدای دلنشین و شیوای خود تلاوت نمود. در ادامه مراسم حضرت حجت الاسلام والمسلمین بیرقدار با موضوع رویکرد درمان جویانه قرآن سخنرانی نمود و با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) فرمود قران برای رفع زنگار و سیاهی دل آمده است و بهترین مسیر راه بندگی خدا می‌باشد وی اولین گام در زندگی قرآنی را بیداری دانست و تأکیدکرد: چنانچه با تمسک به قرآن از این خواب سنگین برخیزیم تمام مشکلات و بیماری‌های انسان‌ها رفع و درمان خواهد شد.

بیرقدار بااشاره به رویکردهای گوناگون به قرآن بر رویکرد درمان جویانه آن به عنوان راهی برای درمان بیم و ترس نیز تأکید کرد.

در ادامه برنامه آقای سعد الدین قاری و حافظ قرآن پرسشهای قرآنی حضار و مجری برنامه را پاسخ داد و در پایان مراسم از فعالان حوزه قران و عترت دانشگاه تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز