خبرگزاری کار ایران

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خبرداد:

شروع عملیات اجرایی همزمان با سوم خرداد در آبفای زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۳۷

شروع عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی همزمان با سوم خرداد در شرکت آب وفاضلاب شهری استان زنجان اقدام می‌شود.

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: شروع عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی همزمان با سوم خرداد در شرکت آب وفاضلاب شهری استان زنجان اقدام می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت: همزمان با آزاد سازی خرمشهر عملیات اجرایی طرح احداثساختمان اتاقک و تاسیسات کلرزنی مخزن هزارم‌تر مکعبی و احداثتاسیسات تله متری آب شهری در شهر زرین آباد آغاز می‌گردد.
مهانفر، امروز با اعلام این خبر افزود: طرح احداثساختمان اتاقک و تاسیسات کلرزنی مخزن هزارم‌تر مکعبی بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال وبرای احداثتاسیسات تله متری آب شهری نیز ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد شد.
معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ادامه داد: احداثساختمان و تاسیسات کلرزنی باعثافزایش عمر تاسیسات سرچاهی و نیز افزایش بهداشت تامین آب تولیدی خواهد شد.
مهمانفر در پایان گفت: با اجرای تاسیسات تله متری هزینه‌های نظارت و بهره برداری کاهش یافته و ضریب اطمینان و امنیت تاسیسات افزایش پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز