خبرگزاری کار ایران

به داد موی‌تای و خانواده بزرگ آن برسند؛

میرعابدینی: نقره مسابقات جهانی خجالت‌آور بود / اقدام وزیر ورزش نه تدبیر بود، نه امید!

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۱۴

با توجه به روند رو به رشد موی‌تای ایران در ابعاد داخلی و عرصه‌های جهانی، همچنان پرچم مقدس ایران در میادین جهانی بالا برود، نه اینکه تیم ما در مسابقات قهرمانی جهان نتواند از اعتبار موی‌تای دفاع کند.

عضو هیات ژوری فدراسیون جهانی موی‌تای گفت: وزیر ورزش باید به وضعیت نامساعد موی‌تای توجه و مشکلاتش را پیگیری کند.
سید روح‌الله میرعبادینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برکناری خود از ریاست کمیته داوران و کمیته فنی انجمن موی‌تای خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم با عبادتی همکاری کنم. البته بعد از انتصاب وی، باز هم از من دعوت به همکاری شد، اما بنده چون عبادتی را قبول ندارم با وی کار نمی‌کنم.

وی در مورد انتصاب عبادتی به عنوان سرپرست انجمن موی‌تای افزود: زمانی که این انتصاب صورت گرفت، من و اکثر خانواده موی‌تای حیرت زده شدیم، چراکه تیم ملی در آستانه مسابقات جهانی قرار داشت و ملی‌پوشان مشغول آماده‌سازی خود بودند. اما با این ابلاغ تیم را از هم پاشیدند.

رئیس سابق کمیته داوران انجمن موی‌تای ادامه داد: وقتی دلیل این کار را از رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی سوال کردیم، وی گفت دستور از بالا بوده که در نهایت، مشخص شد این انتصاب به دستور شخص وزیر ورزش انجام شده است.

میرعابدینی به پیگیری‌های انجام شده درخصوص اعتراض به انتصاب عبادتی به عنوان سرپرست انجمن موی‌تای اظهار داشت: بعد از تعطیلات عید، خدمت سجادی معاون وزیر ورزش رسیدیم و در جلسه‌ای که رغبتی(معاون برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش) نیز حضور داشت، علت را جویا شدیم. ما به این دو مسئول وزارت ورزش اعلام کردیم با توجه به پیشینه عبادتی، انتصاب وی به عنوان سرپرست انجمن موی‌تای کار درستی نبوده که در نهایت، قرار شد رغبتی بعد از بررسی، نتیجه را به ما اعلام کند.

عضو سابق کمیته فنی انجمن موی‌تای با بیان اینکه رغبتی اعلام کرد این کار تصمیم شخص وزیر بوده، گفت: متاسفانه در دولت تدبیر و امید چنین اقدامی از سوی وزیر ورزش نه تدبیر بود، نه امید چراکه انتظار داشتیم با توجه به روند رو به رشد موی‌تای ایران در ابعاد داخلی و عرصه‌های جهانی، همچنان پرچم مقدس ایران در میادین جهانی بالا برود، نه اینکه تیم ما در مسابقات قهرمانی جهان نتواند از اعتبار موی‌تای دفاع کند.

وی ادامه داد: سوال ما از وزیر ورزش این است که چگونه عبادتی که در حال حاضر مسئولیت یک سبک رزمی دیگر را نیز بر عهده دارد، به عنوان سرپرست انجمن موی‌تای منصوب شده؟ به هر حال امیدواریم به مشکلات این ورزش مدال‌آور رسیدگی شود و مسئولان به قول معروف به داد موی‌تای و خانواده بزرگ آن برسند.

عضو هیات ژوری فدراسیون جهانی موی‌تای در پایان درخصوص نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات جهانی اخیر در مالزی تصریح کرد: متاسفانه قبل ازاعزام تیم به این رقابت‌ها تمامی برنامه‌های تیم ملی و البته شخص جواد نصیری به هم ریخت. بعد هم که با مشکلات فراوان تیم ملی به مالزی رفت، دیدید چه نتایجی برای تیم حاصل شد، حتی مدال نقره‌ای که کسب کردیم نیز خجالت‌آور بود چراکه نماینده ایران در بین دو شرکت‌کننده و با ناک اوت شدن مقابل حریف روسی‌اش، این مدال را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز