خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم:

استاندارد ایمنی و بهداشت در بیمارستان تامین اجتماعی قم اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۸۶

آمادگی قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران در حوزه درمان از اهمیت بیشتری برخوردار است / تدوین استراتژی، اهداف و فرآیندهای کار در ستاد بحران اهمیت زیادی دارد.

ایلنا: برنامه ریزی برای اجرای استاندارد ایمنی وبهداشت OHSAS۱۸۰۰۰ در کمیته بحران مدیریت درمان استان قم تصویب شد.

به گزارش ایلنا، داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در جلسه کمیته بحران استان قم، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و اجرای اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و بهداشت در محیط درمانی اظهار داشت: آمادگی قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران در حوزه درمان از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه پس از رخ دادن حوادثیکی از مکان های مهم برای مراجعه، بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم، با اشاره به اهمیت تدوین استراتژی، اهداف و فرآیندهای کار در ستاد بحران گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی و هماهنگی بین اعضاء باید با بازنگری در چارت ستادبحران و تعیین اولویت ها در بخش آموزش عمومی و تخصصی و برگزاری مانورها آمادگی خود را در شرایط بحرانی افزایش دهیم.

علیمحمدی خاطر نشان کرد: با اجرای استاندارد ایمنی و بهداشت در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضاعلیه السلام، گام مهمی در چگونگی حفظ تاسیسات وابنیه، حفظ و ارتقاء توانمندی نیروی انسانی واستفاده بهینه از تجهیزات و ارائه خدمت به بیماران وآسیب دیدگان در شرایط بحرانی برداشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز