خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان؛

پرداخت‌کنندگان قبض‌های غیرحضوری با سکه طلا تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۰۳

شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان پرداخت کنندگان قبض‌های غیر حضوری آب در گیلان را با اهدای سکه طلا تجلیل کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان ظهر امروز در مراسم تجلیل از مشترکان پرداخت‌کننده غیر حضوری آب‌بهای گیلان گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی نیازمند همکاری مردم و مسئولان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حمید روشن‌روان به دریافت ۵۰۰ تومانی بانک‌ها برای پرداخت قبض آب از این شرکت اشاره کرد و گفت: پرداخت غیر حضوری ۱۰۰ تومان هزینه دارد و با صرفه‌جویی هزینه‌ها به دنبال بهبود و ساماندهی آب شهروندان هستیم.
روشن‌روان به فراهم شدن امکان پرداخت غیر حضوری قبض آب‌ب‌ها اشاره کرد و گفت: ۱۹۵ دفتر پیشخوان ارائه خدمات به مردم در گیلان را انجام می‌دهند.
وی از اجرای طرح‌های آبرسانی در ۱۱ شهر گیلان خبر داد و افزود: به‌دنبال انجام نیازهای جامعه بدون حضور مردم در شرکت آب و فاضلاب شهری هستیم.
روشن‌روان با بیان اینکه کشور با کمبود آب مواجه است، تصریح کرد: استفاده از پساب‌ها بهترین روش در تامین آب مورد نیاز برای مصارف مختلف است.
وی با بیان اینکه مقدمات قرائت از راه دور کنتورهای مردم در دستور کار است، تصریح کرد: قرائت‌کنندگان کنتور بدون مراجعه به منازل می‌توانند کنتور‌ها را قرائت کنند.
روشن روان ایستگاه پمپ فاضلاب منطقه میدان جهاد برای انتقال به تصفیه‌خانه فاضلاب رشت را مهم خواند و اظهار کرد: فاضلاب منطقه بلوار گیلان به تصفیه‌خانه فخب منتقل می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان هزینه اجرای پروژه‌ها در شهر رشت را بالا ذکر کرد و گفت: خاک شهر رشت سست است و لوله‌گذاری باید در عمق شش متری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز