خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی در تذکر آیین‌نامه‌ای:

صدا و سیما در انعکاس اخبار مجلس گزینشی عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۵۹

در موضوع مسکن مهر مسائل مهمی مطرح شد اما شبکه‌های اصلی صدا و سیما به آن نپرداختند، سؤال اصلی این است که چرا با این موضوع گزینشی برخورد می‌شود؟

نماینده شاهین‌شهر در مجلس به رسانه ملی نسبت به آنچه انعکاس گزینشی اخبار مجلس در سیما می‌خواند، تذکر داد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز خانه ملت در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی در زمینه حفظ شأن و اقتدار مجلس، اظهار داشت: صدا و سیما در انعکاس دغدغه‌های مردم به صورت گزینشی برخورد می‌کند که نمونه آن موضوع سؤالی است که از وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن مهر پرسیده شد.

وی افزود: در موضوع مسکن مهر مسائل مهمی مطرح شد اما شبکه‌های اصلی صدا و سیما به آن نپرداختند، سؤال اصلی این است که چرا با این موضوع گزینشی برخورد می‌شود؟

نماینده شاهین‌شهر در مجلس همچنین در تذکر دیگری با استناد به بند ۴ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی، نسبت به عملکرد هیأت رئیسه در نوبت‌دهی به نمایندگان برای طرح تذکر و اخطار تذکر داد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر توضیح داد: صدا و سیما توجه کند که موضوعات مطرح شده در مجلس به صورت متوازن در اخبار و شبکه‌های مختلف انعکاس داده شود و اطلا‌ع‌رسانی کامل صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز