خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کاشان:

امکانات ورزشی موجود به دلیل پراکندگی جمعیت در کاشان کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۳۱

با توجه به اینکه ورزش یکی از ابزارهای است که می‌تواند در برابر آسیب‌های اجتماعی موثز یاشد علیرغم اینکه همه دوستان در حال آماده سازی فضاهای ورزشی درشهرستان کاشان هستند ولی این مقدار قضای ورزشی به دلیل پراکندگی جمعیت دراین شهر کافی نیست.

رییس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با توجه به اینکه ورزش یکی از ابزارهای است که می‌تواند در برابر آسیب‌های اجتماعی موثز یاشد علیرغم اینکه همه دوستان در حال آماده سازی فضاهای ورزشی درشهرستان کاشان هستند ولی این مقدار قضای ورزشی به دلیل پراکندگی جمعیت در این شهر کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین حیدریان» عصر یکشنبه در آیین افتتاح سالن چند منظوره خلیج فارس در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) آموزش و پرورش‌کاشان با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش کاشان در دو دهه گذشته با همت مسؤولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نسیت به سایر نقاط کشور شتاب چشمگیری داشته است. افزود: عدم فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش کاشان ضرورت توسعه این فضا‌ها را توسط مدیران قبلی و در ادامه آن توسط مدیریت فعلی این اداره باعثشد تا امروز آموزش و پرورش کاشان در سطح کشور به عنوان یک الگو و نمونه‌ای برای دیگر شهرهای کشور باشد.

حیدریان روند روبه رشد زندگی شهرنشینی، توسعه شهر‌ها، رویکرد مردم از خانه‌های وسیع و گسترده به خانه‌های تراکمی، آلودگی زیست محیطی و آلودگی‌های صوتی، کاهش مراودات خانوادگی، ایجاد فاصله و شکاف بین خانواده‌ها و عدم تعاملات اجتماعی را موجب افزایش بزهکاری، ناآرامی، پریشان روانی و بیماری قلبی عروقی و ره آورد زندگی شهر نشینی دانست.

وی، همچنین کم تحرکی و عوارض ناشی از بی‌تحرکی را یکی دیگر از عوارض و معضلات زندگی شهرنشینی اعلام کرد و گفت: استفاده از ورزش و ابزار ورزش به عنوان کم هزینه‌ترین راه حل برای داشتن جامعه‌ای پرتحرک و با نشاط و سالم است.

حسین حیدریان اظهارداشت: اگر در گذشته سالن ورزشی پوریای ولی تنها سالن ورزشی آموزش و پرورش کاشان بود که به عنوان انباری از آن استفاده می‌شد از دهه ۷۰ تاکنون سالن‌های ورزشی مدرن و مجهزی متعددی در آموزش و پرورش کاشان احداثشده است اما باز هم کافی نیست و با افزایش رشد جمعیت نیاز به سالن ورزشی بیشتری است.

رییس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرکاشان ورزش را مهم‌ترین ابزار در دست جوانان در جهت خلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و طرفندهای دشمنان دانست و گفت: ورزش و تربیت امروز در جوامع بشری به عنوان یکی از مباحثجدی است که می‌تواند توسعه پایدار را رقم بزند.

شایان ذکراست مراسم افتتاح سالن چند منظوره خلیج فارس با حضور داوری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حیدریان عضو کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرکاشان، استاد صائم کاشانی، مربیان و دبیران آموزش و پرورش کاشان و ورزشکاران پینگ پنگ کاشان همراه با اشعار استاد صائم کاشانی در وصف حضرت علی(ع) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز