خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت بهداشت انجام شد:

درخواست همکاری پرستاران در طرح تحول نظام سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۱۰

«محمد میرزابیگی» در پیامی خطاب به پرستاران با اشاره به آغاز طرح تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه جاری، گفت: پرستاران یکی از گسترده‌ترین، موثر‌ترین و کارآمد‌ترین گروه‌های نظام سلامت در این طرح بزرگ هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خواستار حضور فعال پرستاران در اجرای فاز اول طرح تحول نظام سلامت شد.

به گزارش ایلنا، «محمد میرزابیگی» در پیامی خطاب به پرستاران با اشاره به آغاز طرح تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه جاری، گفت: پرستاران یکی از گسترده‌ترین، موثر‌ترین و کارآمد‌ترین گروه‌های نظام سلامت در این طرح بزرگ هستند.

وی افزود: بی‌شک نخستین کسانی که از این طرح منتفع خواهند شد مردم و به ویژه بیمارانی هستند که به هر دلیل دست تقدیر آن‌ها را بر روی تخت‌های بیمارستان‌ها کشانده و اکنون مشتاق، منتظر و نیازمند «خدمت همراه با محبت و عنایت» دست اندرکاران تیم نظام سلامت و به ویژه پرستاران هستند.

معاون وزیر بهداشت در پیام خود از مسوولان پرستاری کشور در هر رده خواسته تا برای اجرای هرچه بهتر طرح تحول نظام سلامت، بسیج شوند.

میرزابیگی یادآور شد: وزارت بهداشت در تلاش است که به سرعت از راه‌های کوتاه مدت و دراز مدت مواردی مانند کمبود نیروهای پرستار را جبران و نیز از طریق پی گیری اصلاح نظام پرداخت به وظیفه حداقلی خود عمل کند اما مطمئنا تا زمان تحقق این امور، پرستاران بدون چشم‌داشت، خدمات خودشان را در بهترین شکل ممکن نثار مردم می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز