خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

انضباط مالی در شهرداری یک ضرورت است

کد خبر : ۱۶۷۳۹۳

توجه به انضباط مالی در مجموعه‌ای نظیر شهرداری، یک ضرورت است که اگر به‌آن بی‌توجه باشیم در اساس، کار با مشکل مواجه خواهد شد.

شهردار شیراز گفت: توجه به انضباط مالی در مجموعه‌ای نظیر شهرداری، یک ضرورت است که اگر به‌آن بی‌توجه باشیم در اساس، کار با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در جلسه با مدیران شهرداری، تأکید کرد: در هر مجموعه‌ای باید برنامه‌ریزی دقیق حاکم باشد، برای برنامه‌ریزی نیز نیازمند اشراف کامل بر موضوعات و داشتن نظم و انضباط هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امسال در هر منطقه باید حداقل ۲سرای محله تشکیل شود، گفت: می‌توان فضایی را در پارک‌ها، محلی را برای همفکری و تعامل شهروندان فراهم کرد.

شهردار شیراز همچنین لزوم توجه و دقت در نامگذاری مغازه‌ها و ساختمان‌های خاص را یادآور شد و ‌گفت: نام‌گذاری‌ها باید با فرهنگ اسلامی و ایرانی هماهنگ باشد.

علیرضا پاک فطرت با تأکید بر توسعهٔ نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف در شهرداری شیراز، گفت: باید تمام مسئولان در شهرداری پاسخگوی تمام شهروندان باشند.

وی همچنین لزوم توجه به طراحی و ایجاد المان‌های خاص در شیراز را یادآور و متذکر شد: هر پروژهٔ عمرانی در شیراز باید یک پیوست فرهنگی متناسب با نیاز‌ها داشته باشد.

شهردار شیراز لزوم ارتقای سطح نظارت‌های عالی بر پروژه‌ها و فعالیت‌های مختلف شهرداری را مد نظر قرار داد و گفت: نوسازی و زیباسازی در پروژه‌های عمرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و هیچ‌گاه نباید تحت‌الشعاع دیگر فعالیت‌ها قرار گیرد.

علیرضا پاک فطرت خطاب به شهرداران مناطق گفت: باید تمام توان خود را صرف تسهیل روند اجرای پروژه‌ها کنیم، تسهیل امور شهروندان و سرعت بخشیدن به خدمات، بسیار اهمیت دارد، هیچ کس اجازه ندارد در مسیر قانونی انجام فعالیت‌ها سنگ‌اندازی کند.

شهردار شیراز تصریح کرد: تمام مجموعه‌های شهرداری در تمام رده‌های شغلی باید در جهت حل مشکلات شهروندان بسیج شده و با هماهنگی کامل عمل کنند تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر رضایتمندی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز