خبرگزاری کار ایران

انصاری به ایلنا خبر داد:

طرح سئوال از شهردار به دلیل فروش زمین تره‌بار فرمانیه

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۹۲

زمین این میدان در حالی فروخته شد که شورای شهر از آن اطلاعی نداشت و شهرداری نیز نسبت به چرایی و مبلغ فروش آن توضیحی نمی‌دهد.

یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری پاسخ تذکرات اعضا را درباره زمین‌ فرمانیه نمی‌دهد، گفت: ‌در همین راستا خواهان اعمال ماده ۷۳ و طرح سوال از شهردار هستم.

«غلامرضا انصاری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه هفته گذشته بار دیگر در صحن علنی شورای شهر تهران تذکری نسبت به میدان میوه و تره بار فرمانیه اعلام کردم، اظهار کرد: این تذکر به صورت گروهی مطرح شد اما تاکنون شهرداری تهران پاسخی به آن نداده است.

وی ادامه داد: زمین این میدان در حالی فروخته شد که شورای شهر از آن اطلاعی نداشت و شهرداری نیز نسبت به چرایی و مبلغ فروش آن توضیحی نمی‌دهد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر در چند روز آینده شهرداری پاسخ قانع‌کننده‌ای نسبت به تذکر ارائه ندهد، قطعا از ریاست شورای شهر تهران خواستار اعمال ماده ۷۳ خواهم کرد و شهردار تهران باید با حضور در شورای شهر توضیحات لازم را ارائه دهد.

وی گفت: ‌به صورت جدی پیگیر سوال از شهردار هستم.

این عضو شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: ‌ شهرداری تهران نسبت به سایر تذکرات از جمله پروژه ایران زمین نیز نتوانست نظر اعضای شورای شهر تهران را جلب کند. در این میان آنچه بیشتر اهمیت دارد مشکلاتی است که برای شهروندان و خانه‌های آن‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دومین عضو شورای شهر تهران است که به دلیل بی‌توجهی به تذکرات اعضابه شهرداری تهران و بی‌پاسخ ماندن آن‌ها خواهان اعمال ماده ۷۳ است. پیش از این رحمت اله حافظی این موضوع را مطرح کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز