خبرگزاری کار ایران

امکان صدور و چاپ فرم بازرسی بر روی شناورها در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۸

با هدف انطباق کامل با الزامات قوانین بین المللی برای نخستین بار در سطح بنادر کشور امکان صدور و چاپ فرم بازرسی بر روی شناورها در این بندر فراهم شد.

مسوول کنترل و بازرسی شناورها در بندر چابهار گفت: با هدف انطباق کامل با الزامات قوانین بین المللی برای نخستین بار در سطح بنادر کشور امکان صدور و چاپ فرم بازرسی بر روی شناورها در این بندر فراهم شد.
سید حسن ابراهیمی افزود: این نهاد به منظور رفع مشکلات صدور دستی گزارشات بازرسی بر روی شناور و تبدیل فرم های بازرسی به فرم الکترونیکی، نسبت به صدور فرم بازرسی تایپ شده در شناورها اقدام کرد.

وی بیان کرد: صدور و چاپ فرم بازرسی با یک دستگاه رایانه، پرینتر قابل حمل و اسکنر برای مدارک مورد نیاز قابل انجام است.

او اظهار داشت: با راه اندازی این سیستم همه مدارک مورد نیاز کنترل و بازرسی شناورها اسکن و تبدیل به سند دیجیتالی می شود.

مسوول کنترل و بازرسی شناورها در بندر چابهار رفع اشتباهات گرامری، یکسان سازی فرم ها و رفع مشکلات مربوط به خط افسران کشتی، امکان اصلاح فرم در هنگام نوشتن، امکان ثبت همزمان در بانک های اطلاعاتی، افزایش وجهه کاری افسران کنترل و بازرسی را از دیگر مزایای راه اندازی سیستم صدور و چاپ فرم بازرسی در شناورها برشمرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز