خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان و خادمان ورزش پهلوانی تجلیل می‌شوند

کد خبر : ۱۶۷۳۷۰

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، پیشکسوتان و مرشدان کهنه سوار، پیشکسوت زورخانه، فعالان خوشنام و اخلاق مدار ورزشکار، پیشکسوت کشتی، پیشکسوت حوزه مدیریت ورزش، پدران شهید و فعالان بخش خصوص ورزش پهلوانی تجلیل می‌شوند.

" شهر مهربانی "، ویژه‌برنامه تجلیل از پیشکسوتان و خادمان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت ولادت امیر المومنین با حضور مسوولان، پیشکسوتان و فعالان ورزشی و جمعی از هنرمندان سه شنبه ۲۳ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ قاسم خوش هیکل، جعفر توسلی و غلامعلی کوچک خانی در بخش " پیشکسوتان و مرشدان کهنه سوار "، امیر هوشنگ فرهی در بخش " پیشکسوت زورخانه "، حسن حبیبی، جعفر کاشانی و تیمور غیاثی در بخش فعالان " خوشنام و اخلاق مدار ورزشکار "، محمد خادم به عنوان " پیشکسوت کشتی "، سید امیر حسینی به عنوان " پیشکسوت فعال حوزه مدیریت ورزشی "، سلطانعلی ترخاق، عزیزاله فتاحی و حسن پناهی در بخش " پیشکسوت حوزه مدیریت ورزش " ومصطفی داودی، محمد مهرآیین و عباس حاجیان به عنوان " پدران شهید و فعالان قدیمی ورزشی " مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سخنرانی حجت الاسلام الهی، پژوهشگر و نویسنده درخصوص امام علی(ع) و فتوت و جوانمردی از دیگر بخش‌های این همایش است.

این برنامه با اجرای جواد خیابانی ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ درسالن هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز