خبرگزاری کار ایران

تکلیفم را با سپاهان روشن می‌کنم؛

کریمی: نمی‌توانم با کرانچار کار کنم / از کی‌روش دلخور نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۸۳

در این ۲ سال من کمتر بازی کردم، اما کی‌روش به من اعتماد کرد و من را دعوت می‌کرد و از کی‌روش دلخور نیستم. کی‌روش من را دعوت کرده بود اما نگذاشتند بروم و قسمت من این بود.

یعقوب کریمی هافبک فصل گذشته سپاهان قصد دارد خیلی سریع به اصفهان برود و تکلیفش را با این باشگاه روشن کند. او قبلا ه م اعلام کرده بود که اگر کرانچار در سپاهان بماند؛ از این تیم جدا خواهد شد و حالا که قرار داد این مربی تمدید شد؛ کریمی دیگر نمی خواهد با این باشکاه همکاری اش را ادامه بدهد.

گفت‌وگوی یعقوب کریمی با خبرگزاری ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد تمدید قرار داد کرانچار با سپاهان چه نظری داری؟

نظر خاصی ندارم. هفته آینده به اصفهان می‌روم و تکلیفم را روشن می‌کنم، البته برای من فرقی نمی‌کند و گفته بودم اگر کرانچار نباشد در سپاهان می‌مانم و اگر او بماند دیگر در این تیم نمی‌مانم با این شرایط از سپاهان جدا می‌شوم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم چون موفقیت سپاهان برایم مهم است.

دقیقاً با کرانچار چه مشکلی داری؟

دوست ندارم و دیگر نمی‌توانم با وی کار کنم. من کلاً با کرانچار مشکل دارم و بیشتر از اینکه با خودش مشکل داشته باشم با مربی دروازه‌بان‌های تیم مشکل دارم چون او مربی گلرهاست، اما ای کاش با گلرها کار می‌کرد. نمی‌توانم با وجود کرانچار به سپاهان کمک کنم و می‌خواهم جدا شوم.

با تیمی برای فصل بعد صحبت کرده‌ای؟

با ۲-۳ تا تیم صحبت کردم، اما گفتم اول باید با سپاهان صحبت کنم و تکلیفم را روشن کند.

اگر سپاهان رصایت‌نامه ندهد چه کار می‌کنی؟

مشکلی ندارم و می‌مانم. من یک فصل بد در این تیم داشتم و اگر باشگاه می‌خواهد هزینه کند و روی نیمکت بنشینم؛ مشکلی ندارم و خودشان باید در این رابطه تصمیم بگیرند.

با استقلال و پرسپولیس هم برای فصل بعد صحبت کرده‌ای؟

هفته بعد کاملاً مشخض شود. اول باید با سپاهان صحبت کنم و زود می‌خواهم کارهایم را انجام بدهم تا تمرکز داشته باشم و بدنسازی را شروع کنم.

در مورد تیم ملی صحبت کنیم. الان که اردوی تیم ملی برگزار می شود و تو نیستی اذیت نمی شوی؟

خیلی؛ بیش از حد اذیت می‌شوم. هنوز باور نمی‌کنم خط خورده‌ام، اما کاری است که شده و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید.

به لحاظ روحی چطور با این مساله کنار آمدی؟

کنار می‌آیم؛ در این ۲ سال من کمتر بازی کردم، اما کی‌روش به من اعتماد کرد و من را دعوت می‌کرد و از کی‌روش دلخور نیستم. کی‌روش من را دعوت کرده بود اما نگذاشتند بروم و قسمت من این بود.

تیم ملی با شرایطی که دارد و در جام جهانی چطور نتیجه خواهد گرفت؟

ان‌شاالله برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی برگزار کند تا در جام‌جهانی آبرومندانه نتیجه بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز