خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسل‌کشی در میانمار را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۲

اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان میانماری را به شدت محکوم نموده و ازدادگاه‌ها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد؛ عاملان اصلی این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موج جدید خشونت‌ها و دوره تازه نسل‌کشی در میانمار رابه‌شدت محکوم کرد.


به گزارش ایلنا در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در حالی که این روز‌ها شاهد هجوم ناجوانمردانه نظام سلطه و مثلث شوم استکبار جهانی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی به ویژه هتک حرکت به ساحت مقدس پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم، بار دیگر موج جدید خشونت و دور تازه نسل‌کشی و قتل عام گسترده مسلمانان میانمار توسط بودائیان تندروی افراطی تحت حمایت نظام حاکم آن کشور به راه افتاده است.


نظام سلطه جهانی و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌کوشند تا با همراهی برخی حکام دست‌نشانده خود و دولت‌های سرسپرده در جهان، موج تازه‌ای از اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را به راه انداخته و از این روی، افکار عمومی مسلمانان را از مسائل اصلی جهان اسلام و آزادی قدس شریف منحرف نموده و با کشتار مسلمانان، آنان را در سخت‌ترین شرایط برای دست برداشتن از عقاید و ارزش‌های والای اسلامی خود قرار دهند.


بار دیگر دولتمردان میانماری در حمایتی آشکار از بودائیان افراطی، در حرکتی غیرانسانی، بدون توجه به حقوق اولیه انسان‌ها و جمعیت قابل توجه از مسلمانان در آن کشور، دست به نسل‌کشی و قتل و غارت زده و دور جدیدی از خشونت‌های ضدبشری را به راه‌ انداخته‌اند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه عنوان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و انقلابی در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان و اعلام نفرت و خشم خود از خودکامگی و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار جهانی، اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان میانماری را به شدت محکوم نموده و ازدادگاه‌ها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد؛ عاملان اصلی این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز