خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران:

استفاده از كالای ایرانی در رشد تولیدات واحدهای صنعتی مؤثر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۵

جلوگیری از قاچاق كالا، تأمین سرمایه در گردش، حمایت از بیمه های كارگری، موجب حمایت از تولیدكنندگان و صاحبان صنایع خواهد شد.

ساری - ایلنا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران، ارتقاء فرهنگ عمومی و استفاده از كالای ایرانی را در رشد تولیدات واحدهای صنعتی، مؤثر دانست.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی نژاد گفت: فرهنگ استفاده از كالای تولید شده در كشور باید نهادینه شود و امروز تولید كنندگان و صاحبان صنایع، با توانمندی جوانان ایرانی و استفاده از فناوریهای نوین، بهترین كالا را تولید می‌كنند.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران با اهمیت خواندن نقش مشاركت مردمی و توسعه و تقویت محصولات داخلی بیان داشت: بهینه كردن الگوی مصرف مردم با افزایش كیفیت كالا بروز خواهد كرد و امروز صاحبان صنایع و تولید كنندگان در خط مقدم مبارزه با تحریم و جهاد اقتصادی قرار دارند و با ارائه كالای باكیفیت و قیمت مناسب، میتوانند در شرایط حساس جامعه، نقش آفرینی كنند.

وفایی نژاد افزود: اكنون در حالیكه كشور با شدیدترین تحریمها از سوی آمریكا و ایادی مزدورش مواجه شده، تنها راه مقابله با این تحریمها، استفاده از تولید ملی، حمایت همه جانبه از كار و سرمایه ایرانی است و ایجاد فرهنگ عمومی مصرف كالاهای داخلی و ارتقاء آن، در رونق بخشیدن به تولیدات واحدهای صنعتی، بسیار مؤثر خواهد بود.

وفایی نژاد اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق كالا، تأمین سرمایه در گردش، حمایت از بیمه های كارگری، موجب حمایت از تولیدكنندگان و صاحبان صنایع خواهد شد.

وی تصریح كرد: در سال تولیـد ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، تولید كنندگان باید از فرصت های بوجود آمده نهایت استفـاده را ببرند و در جهت بهبود كیفیت محصولات، رعایت استاندارد و كاهش قیمت تمام شده كالاهای تولیدی، تلاش نمایند تا مصرف كنندگان، به استفاده از كالاهای ایرانی تشویق شوند.

وفایی نژاد ادامه داد: حمایت از محصولات داخلی، موجبات ارتقاء سطح كمی و كیفی تولیدات را فراهم خواهد ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز