خبرگزاری کار ایران

نامه جدید IOC به کمیته ملی ایران؛

کمیته ملی المپیک حق برگزاری انتخابات را ندارد

کد خبر : ۱۶۶۶۲

هیچ انتخاباتی برای کمیته ملی المپیک ایران تا زمانی که روند بازنگری اساسنامه و درخواست های IOC نهایی نشده، برگزار نمی‌شود.

کمیته بین‌المللی المپیک در نامه‌ای جدید اجازه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک را نداد.

به گزارش ایلنا، در نامه جدید IOC خطاب به رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران آمده است:  با سپاس دریافت نامه شما در تاریخ ۱۷ اکتبر را تایید می‌کنیم، از تلاش شما برای تعامل با وزارت ورزش برای یافتن راه حلی مناسب در چهارچوب نامه‌های قبلی ما تشکر می‌کنیم.

در ادامه این نامه آمده است: از شما درخواست می‌کنیم ما را به طور مستمر در جریان پیشرفت‌های حاصله برای دستیابی به همه درخواست‌های ذکر شده در نامه‌های قبلی ما برطبق مواضع IOC و OCA و فدراسیون‌های جهانی قرار دهید. ما به زودی نظر خود را درباره اساسنامه‌های فدراسیون‌های ملی و کمیته ملی المپیک ارایه می‌کنیم.

در این راستا به شما متذکر می‌شویم هیچ انتخاباتی برای کمیته ملی المپیک ایران تا زمانی که روند بازنگری اساسنامه آن بین کمیته ملی المپیک ایران وIOC بر اساس نسخه کنونی منشور المپیک و درخواست های IOC نهایی نشده، برگزار نمی‌شود. این بازنگری به زودی انجام می‌شود. ما از توجه و همکاری شما تشکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز