خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

رشد شهر با سخنرانی میسر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۹

رشد شهر با سخنرانی ها به جایی نخواهد رسید و می طلبد که همه مسئولین اراده خود را در جهت توسعه شهر بکار بگیرند.

ایلنا - ساری: نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در هیچ نقطه ای از کشور پادگان در مرکز شهر وجود ندارد زیرا این مسله اساساً با تعریف سند جامعه هیچ گونه سنخیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد دامادی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اذعان به اینکه این شهر به عنوان مرکز استان به اندازه وسعت و نام خود رشد نداشته است اظهار داشت: در حوزه توسعه شهری باید با برنامه وارد عمل شد.

وی با اعلام اینکه نمایندگان شهر ساری آمادگی دارند تا در راستای خارج كردن پادگان از مرکز شهر رایزنی های لازم را انجام دهند بیان داشت: وزارت دفاع هم باید در جهت برآورده شدن خواست شهروندان مقداری از حق وحقوق خود را نادیده بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خصوص اینکه شهر ساری نیاز اساسی به تدوین یک طرح جامع شهری دارد، افزود: اگر بخواهیم در حوزه توسعه شهری پروژه محور باشیم قطعاً موفق نخواهیم شد.

دامادی با بیان اینکه ما به مردمان این شهر بدهکاریم گفت: رشد شهر با سخنرانی ها به جایی نخواهد رسید و می طلبد که همه مسئولین اراده خود را در جهت توسعه شهر بکار بگیرند.

شهر ساری در حسرت شهر بازی

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه وجود یک شهربازی مناسب برای شهروندان به یک آرزو تبدیل شده است گفت: این مسله حتی با معاون اول رئیس جمهور هم در میان گذاشته شده است تا فکری برای این معضل شود.

وی با بیان اینکه احداث یک پارک آبی هزینه چندانی را در بر نخواهد گرفت، افزود: مذاکراتی هم با سرمایه گذار شاندیز انجام شده است که در صورت تمایل شورا وشهرداری برای ارائه راهکار در شورا حضور یابد.

دامادی با یادآوری این مطلب که همواره درآمد های پایدار خارج از کمیسیون ماده 100 از دغدقه های شورا بوده است پیشنهاد داد: شهرداری می تواند از طریق تراکم های شناور بسیاری از مشکلات را برطرف نماید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گیر اصلی مازندران را نداشتن صنعت ومنابع کافی مالی دانست و اظهار داشت: تا زمانی که نتوانیم ازتیمهای ورزش خود حمایت کنیم نباید انتظار موفقیت در این بخش را داشته باشیم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس عدم حضور شورای کارگری را عامل بروز برخی از مشکلات کارگران کارخانه کشت و صنعت در حوزه تامین اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه تولید هم این کارخانه با اولویت بکارگیری کارگران قدیمی شروع بکار خواهد کرد.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر ساری در پایان سخنان خود با بیان اینکه همواره خود را عضو شورای شهر می دانم اظهار داشت: افتخار می کنم که هر موقع نیاز باشد خدمتگزار شهروندان باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز