خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر اردبیل:

جامعه کارگری در تعیین سرنوشتش دخالت کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۷

نوبت جامعه و تشکل‌های کارگری است که در مورد تعیین سرنوشتشان اقدام کنند/ تورم، نرخ بیکاری بالا، تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی و عدم پرداخت حقوق کارگران گوشه ای از مشکلات اقتصادی کنونی جامعه است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل کمالی را بهترین گزینه برای انتخابات آینده دانست و اظهار داشت: کمالی با مشکلات اقتصادی جامعه آشناست و سابقه مدیریتی درخشانی در وزارت کار داشته است.


مرتضی مقدم، در گفتگو با ایلنا افزود: در این لحظه تاریخی نوبت جامعه و تشکل‌های کارگری است که در مورد تعیین سرنوشتشان اقدام کنند.

این فعال کارگری گفت: کاگران باید وارد عرصه انتخابات شوند و کاملا این توانایی را دارند که فرد اول قوه مجریه را به عنوان نماینده تشکل خود به دفتر ریاست جمهوری بفرستند.


مقدم، کارنامه اقتصادی دولت فعلی را غیر قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: با یک نگاه سطحی به عملکرد دولت می‌توانیم بفهمیم که چه بلایی بر سر جامعه کارگری آمده است. بن کارگری که قسمتی از معیشت کارگران را تأمین می‌کرد با وعده دادن کارت بن حذف شد و کارت‌های وعده داده شده هم هرگز به دست کارگران نرسید. تورم، نرخ بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و تأثیر آن بر زندگی گروه گسترده از افراد جامعه، عدم پرداخت حقوق کارگران و مشکلات مشابه گوشه‌ای از مشکلاتی است که با سوء مدیریت دولت فعلی گریبانگیر افراد جامعه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز