خبرگزاری کار ایران

همایش بازاریابی مشاغل خانگی در كاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۱

اولین همایش و كارگاه آموزشی نقش بازاریابی مشاغل خانگی با حضور دریافت كنندگان تسهیلات مشاغل خانگی، آموزشكده های آزاد و اعضای كارگروه اشتغال كاشان در سالن اجتماعات اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی کاشان برگزار شد.

ایلنا – كاشان: اولین همایش و كارگاه آموزشی نقش بازاریابی مشاغل خانگی صبح دوشنبه با حضور دریافت كنندگان تسهیلات مشاغل خانگی، آموزشكده های آزاد و اعضای كارگروه اشتغال كاشان در سالن اجتماعات اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان دبیر برگزاری اولین همایش و كارگاه آموزشی نقش بازاریابی مشاغل خانگی طی سخنانی ضمن مثبت ارزیابی کردن اینگونه همایش ها گفت: بر این اعتقاد هستیم كه بازاریابی محصولات مشاغل خانگی از اولویت بیشتری نسبت به ایجاد مشاغل خانگی برخوردار است.

حسن رمضانی با تاكید بر اینكه چون بازاریابی مشاغل خانگی منتهی به بقاء و توسعه این بخش می شود، گفت: برگزاری چنین همایش هایی باید در كلیه سطوح مورد توجه قرار گیرد.

باغبانی رئیس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعی كاشان در ادامه این مراسم برگزاری همایش بازاریابی مشاغل خانگی در شهرستان كاشان را موجب اشتغالزایی دانست و گفت: سرمایه هایی كه در توسعه مشاغل خانگی هزینه می شود موجب بقاء و حفظ مشاغل سنتی خانگی كه از قدیم الایام در كاشان رایج بوده می شود.

شایان ذكر است كه در ادامه این مراسم مدرسین كارگاه های آموزشی اصفهان و تعدادی از اساتید دانشگاه كاشان مطالبی پیرامون نقش بازایابی در مشاغل خانگی بیان كردند و در حاشیه این همایش و كارگاه آموزشی نمایشگاهی كه از توانمندی های مشاغل مختلف خانگی كاشان ایجاد شده بود مورد استقبال شركت كنندگان در این همایش قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز