خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی:

دشمنان از ملت ایران می ترسند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۵

ایران از لحاظ سلاح موشکی خیلی قدرتمند است اما ترس غرب بیش از این سلاح ها از روحیه مجاهدت ملت ایران است.

ایلنا - کرج: آنچه که برای ایرانیان اقتدار می آورد روحیه شهادت و جهاد است و تا زمانی که ملتی این ملکات روحی را داشته باشد همه از آن می ترسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه در مراسم یادواره شهید محمدحسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز گفت: امام کبیر انقلاب، شهید محمدحسین فهمیده را رهبر انقلاب اسلامی معرفی کرد.

علی لاریجانی ادامه داد: شهید محمد حسین فهمیده حرکتی در سنین نوجوانی کرد که در شان رهبری یک جامعه بود.

وی افزود: انسان در سنین پایین می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد؛ هر انسانی توانمندی هایی دارد که می‌تواند تاثیرات بزرگی بر جامعه بگذارد.

وی تصریح کرد: امروز شرایط دنیا، نوع رفتارها و حرف زدنهای دشمن به گونه ای است که نشان می‌دهد آن ها نسبت به انقلاب اسلامی بغض و نگرانی شدیدی دارند.

وی افزود: ایران اسلامی 34 سال است که در برابر رفتارهای دیکتاتوری غرب و آمریکا ایستادگی کرده و همین امر خشم آنها را برانگیخته است.

لاریجانی اشاره کرد: جمهوری اسلامی نمی‌گذارد که آنها یک طرح جدیدی در منطقه ایجاد کنند و مردم این منطقه را تحت استثمار خود دربیاورند.

رئیس قوه مققنه اظهار داشت: دشمنان ناراحت هستند که چرا ایران در منطقه بیداری به وجود آورده و چرا سرچشمه همه قیام های بزرگ در منطقه شده است.

وی گفت: دشمنان از این که ملت ایران تمام شگردهای آن ها را از بین می برند نگرانی دارند؛ به گونه ای که اخیرا یکی از مقامات دشمن گفته است که هر گاه خواستیم مساله خاورمیانه را حل کنیم ایران مانع شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سخن نشان می دهد که ایرانیان در سد کردن راه آن ها موفق بوده اند و دشمنان از این مساله بغض دارند.

وی افزود: ترس آن ها نیز در عملیاتی نمود می یابد که هر روز از آن سخن می گویند و اطلاعات آن را از گذرگاه های مختلف به گوش ایرانیان می رسانند اما به مرحله عمل نمی رسانند.

وی تصریح کرد: دشمنان از ملت ایران می ترسند. ایران از لحاظ سلاح موشکی خیلی قدرتمند است اما ترس غرب بیش از این سلاح ها از روحیه مجاهدت ملت ایران است.

لاریجانی اظهار داشت: بیشتر کشورهای غربی پیشرفت های مادی زیادی داشته اند و به همین دلیل جایگاه مقتدری برای خود در جهان قائل اند اما نقطه ضعف آن ها عدم برخورداری از روحیه حماسی است.

وی گفت: آن ها فاقد عنصر شهادت و شهادت طلبی هستند و از آن جایی که روحیه حماسی ندارند، مرده محسوب می شوند. در واقع آن ها از خلاء معنویت رنج می برند و علاجی هم برای این درد خود ندارند.

وی بیان کرد: اما آنچه که برای ایرانیان اقتدار می آورد روحیه شهادت و جهاد است و تا زمانی که ملتی این ملکات روحی را داشته باشد همه از آن می ترسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز