خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

کمک‌های بشردوستانه باید بدون تاخیر به همه شهروندان نیازمند برسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۴۸

دولت سوریه مسئولیت دارد نیازهای همه شهروندان را نه فقط در مکان‌هایی که آواره شده‌اند بلکه حتی در مناطقی که در محاصره تروریست‌ها هستند نیز برآورده کند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که کمک‌های بشردوستانه باید بدون تاخیر به همه شهروندان نیازمند سوری برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با اعضای کمیته عالی امدادرسانی سوریه گفت که پرونده انسانی و پیامدهای آن برای دولت سوریه در اولویت قرار دارد و همه کسانی که با این پرونده ارتباط دارند، باید تمام تلاش خود را در راستای امدادرسانی به کار گیرند.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود که همه کسانی که در زمینه امدادرسانی در سوریه فعالیت دارند، باید تمام امکانات و توان خود را برای تامین نیازهای شهروندان سوری از جمله مکان، غذا و دارو برای هر شهروندی که توسط گروه‌های تروریستی آواره شده است، به کار گیرند.

وی تصریح کرد که دولت سوریه مسئولیت دارد نیازهای همه شهروندان را نه فقط در مکان‌هایی که آواره شده‌اند بلکه حتی در مناطقی که در محاصره تروریست‌ها هستند نیز برآورده کند.

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت که وزارتخانه‌ها و نهادهای مربوط اقدام‌های زیادی در زمینه امدادرسانی به شهروندان سوری انجام داده‌اند و در بیشتر موارد در تخلیه شهروندان از مناطق محاصره شده و تامین مکان امن برای آن‌ها موفق بوده‌اند.

اسد همچنین بر ضرورت افزایش همکاری میان وزارتخانه‌های و نهادهای داخلی و خارجی فعال در زمینه امور انسانی و رسیدن بدون تاخیر کمک‌ها به شهروندان و تسهیل فرایند امدادرسانی تاکید کرد.

در این دیدار علاوه بر اعضای کمیته عالی امدادرسانی «کنده الشماط» وزیر امور اجتماعی سوریه به عنوان رئیس این کمیته و «وائل الحلقی» نخست‌وزیر این کشور نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز