خبرگزاری کار ایران

تمامی سرمایه‌های کشتی حضور دارند

سیف‌پور: رقابت‌های عمومی هیچ کشتی‌گیری را پشت خط نمی‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۶

با توجه به اینکه حضور تمامی کشتی گیران از سراسر کشور در این رقابت ها آزاد است و جوایز نقدی را برای این مسابقات در نظر گرفته اند می‌توانیم شاهد مبارزات دیدنی باشیم.

دارنده مدال برنز المپیک 1960 رم گفت:‌ رقابت های عمومی کشتی آزاد به رشد کشتی کمک می‌کند و هیچ کشتی گیری پشت خط نمی‌ماند.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم سیف پور افزود: برگزاری رقابت های عمومی کشتی آزاد یک برنامه خوب و مناسب برای شناسایی استعدادهاست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور تمامی کشتی گیران از سراسر کشور در این رقابت ها آزاد است و جوایز نقدی را برای این مسابقات در نظر گرفته اند می‌توانیم شاهد مبارزات دیدنی باشیم.

دارنده دو مدال طلای جهان تصریح کرد:‌ در رقابت های عمومی کشتی آزاد که تمامی سرمایه های کشتی حضور دارند کادر فنی می‌تواند از این موقعیت نفرات پشت خط مانده را شناسایی کند.

دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با برگزاری یک دوره از این مسابقات و شناسایی نقاط ضعف این رقابت ها در دوره های بعد نیز تداوم داشته باشد.

اولین دوره رقابت‌های عمومی کشتی آزاد روزهای پنجشنبه و جمعه با مسابقات وزنهای 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم در سالن هفتم تیر تهران برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز