خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتسال دانش آموزان - ایتالیا؛

نماینده ایران با برتری بر بلژیک فینالیست شد / تقابل ایران - برزیل فردا در فینال

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۵۳

نماینده کشورمان در فینال جام جهانی دانش آموزی، برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته که توسط تیم دانش آموزی لرستان به دست آمد، فردا(جمعه) راس ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف برزیل خواهد رفت.

تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران، نماینده کشورمان در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی دانش آموزان در ایتالیا موفق به شکست بلژیک با نتیجه ۸ بر یک شد و به فینال راه یافت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتسال شهرستان های استان تهران نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی دانش آموزان امروز ظهر در دیدار مرحله نیمه نهایی برابر بلژیک به میدان رفت که با درخشش بازیکنان خود موفق شد این حریف خود را نیز از پیش روی برداشته و راهی فینال این رقابت ها شود.

اما در دیگر دیدار حساس دیروز مرحله نیمه نهایی نیز برزیل برابر ترکیه به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۵ موفق به شکست تیم دانش آموزی ترکیه شد و به فینال راه یافت، تا بازی پایانی جام جهانی دانش آموزی بسیار جذاب و پر هیجان شود.

گفتنی است، نماینده دانش آموزی کشورمان در فینال جام جهانی دانش آموزی ۲۰۱۴، برای دفاع از عنوان قهرمانی کشورمان که در دوره گذشته - سال۲۰۱۲ - توسط تیم دانش آموزی لرستان به دست آمد، فردا(جمعه) راس ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف برزیل خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز