خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران؛

نشست هم اندیشی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۰۴

در جلسه ای که با ایثارگران داشتیم، شورای هم اندیشی ایثارگران با انتخاب آنها تشکیل و تاکنون ۵ جلسه در این زمینه برگزار شده و نتایج خوبی داشته است.

نشست هم اندیشی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، با حضور محمد خرم مشاور وزیر در امور ایثارگران، عباسی مدیر مرکز هسته گزینش و همکاران ایثارگر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد خرم در این نشست که بعداز ظهر امروز در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به مهم ترین برنامه های دفتر امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: توجه به منشور اخلاقی و حسن ارتباط با همکاران، تشکیل ستادهای ساماندهی امور ایثارگران در استان ها، توجه به بحثتحصیلی فرزندان ایثارگر، سفرهای زیارتی خانواده ایثارگران، درمان ایثارگران و فرزندانشان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و ارایه تسهیلات به آن ها مهم ترین رئوس این برنامه ها در چند ماه اخیر بوده و ادامه خواهد داشت.

وی از تشکیل شورای هم اندیشی ایثارگران خبر داد و افزود: در جلسه ای که با ایثارگران داشتیم، شورای هم اندیشی ایثارگران با انتخاب آنها تشکیل و تاکنون ۵ جلسه در این زمینه برگزار شده و نتایج خوبی داشته است.

خرم با اشاره به لزوم اجرای لایحه خدمات ایثارگران در همه دستگاه ها از همکاران ایثارگر خواست تا با اطلاع از حقوق قانونی خود، کمبودها و نواقص را به او گزارش کنند تا نسبت به رفع موانع و کاستی ها اقدام شود.

در این جلسه همکاران ایثارگر نیز نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل خود را با مشاور وزیر در امور ایثارگران در میان گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز