خبرگزاری کار ایران

ژاپنی‌ها را باید جدی گرفت؛

تیم خسوس، خسته و بی‌برنامه / هشدار اندونزی به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۵۶

امیدواریم کاندلاس ایرادات تاکتیکی‌اش را برطرف کرده و بتواند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کند.

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا در ویتنام توانست ۵ بر یک اندونزی را شکست دهد اما شاگردان خسوس کاندلاس در اولین بازی چندان پرفروغ ظاهر نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که پر افتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود، در اولین دیدار خود مقابل اندونزی درجام ملت‌های قاره کهن نمایش چندان خوبی نداشت، هر چند شاگردان خسوس کاندلاس در این دیدار ۵ بریک برنده از زمین خارج شدند اما واقعیت این است که ملی پوشان ایران نتوانستند در گام اول انتظارات را برآورده کننده و نمایش مطلوبی نداشتند.

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار با اندونزی یک تیم ناهماهنگ و خسته و البته بی‌برنامه نشان داد که تاکتیک مشخصی ارائه نکرد و بیشتر روی هنر فردی بازیکنان بود که توانست در این دیدار به پیروزی برسد و بعید است با این شیوه بتوان در بازی‌های آینده نتیجه گرفت.

خسوس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران هر چند بازیکنان با تجربه‌ای همچون مصطفی نظری و محمد کشاورز را بنا به دلایلی در اختیار ندارد و مهدی جاوید هم از همراهی تیم ملی بازماند، اما در اولین دیدار نشان داد تیمی خسته و بی‌برنامه را راهی این مسابقات کرده و اگر نتواند ایرادات تیمش را برطرف کند، بعید نیست ناکام بزرگ این رقابت‌ها لقب بگیرد.

اگر خلاقیت بازیکنان ایرانی نبود چه بسا که کاندلاس در همین بازی اول نیتجه‌ای عجیب و دور از ذهن به دست می‌آورد. به هر حال دیدار اول با هر مشقتی که بود به اتمام رسید، اما با این شیوه تیم ملی در بازی‌های آینده به مشکل خواهد خورد.

طبق جدول مسابقات ما در مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد، ژاپنی که برای کسب سومین عنوان قهرمانی‌اش در آسیا برنامه‌ریزی کرده و انگیزه بالایی دارد و تیم خسوس با مشکلات دفاعی که دارد و مقابل اندونزی هم مشهود بود، مقابل چشم بادامی‌ها به مشکل خواهد خورد. امیدواریم کاندلاس ایرادات تاکتیکی‌اش را برطرف کرده و بتواند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز