خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپایدک:

خدمات پس از فروش باید بر مبنای نیازهای مشتریان باشد

کد خبر : ۱۶۴۳۱۱

افزایش اختیارات و تقویت انجمن‌های صنفی و کاهش تصدی‌گری سایپایدک در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.

ایلنا: مدیرعامل سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش گروه سایپا با بهره‌گیری از روش‌های نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، مهندس مصطفی وحیدزاده در سخنانی در جمع رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا با بیان این مطلب افزود: سایپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در کشور بوده و برخورداری از شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش مزیتی رقابتی برای سایپا به شمار می‌رود.

وی افزود: شبکه نمایندگی‌ها بهترین یار و همراه گروه سایپا هستند اما باید به این نکته نیز توجه کنیم که اگر در ارائه خدمات نوآوری نداشته باشیم پیشرفت نخواهیم کرد.

وحیدزاده ادامه داد: توجه بیشتر به کسب و کارهای نوین با محوریت کارت نارنجی و کاهش هزینه‌ها می‌تواند ادامه مسیر را برای شبکه نمایندگی‌ها هموار کند.

مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه برگزاری جلسات استانی با نمایندگی‌ها امسال نیز پیگیری می‌شود، ‌ تاکید کرد: افزایش اختیارات و تقویت انجمن‌های صنفی و کاهش تصدی‌گری سایپایدک در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.

وحیدزاده افزود: در سال جاری افزایش فروش کارت نارنجی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا با کمک هم و با برطرف کردن نقاط ضعف، آمار فروش را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: تأمین به موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گرفته است و امیدواریم با تحقق این برنامه‌ها ضمن کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تاثیرگذاری داشته باشیم.

مدیرعامل سایپایدک همچنین به طرح تقویت نظارت بر شبکه اشاره کرد و افزود: در این طرح که با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی اجرا می‌شود، با انجمن‌های صنفی همکاری موثری خواهیم داشت.

وحیدزاده در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح امداد نوروزی سال ۹۳، از مشارکت گسترده نمایندگی‌ها در این زمینه قدردانی کرد و گفت: اجرای طرح امداد نوروزی بدون مشارکت گسترده نمایندگی‌ها و انجمن‌های صنفی امکان پذیر نبود.

پیش از سخنان وحیدزاده، معاون شبکه نیز در گزارشی به ارائه عملکرد نمایندگی‌ها در سال ۹۲ پرداخت و گفت: بر اساس گزارش‌ها، میزان رضایت از خدمات شبکه در سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی خرید قطعات یدکی از سوی نمایندگی‌ها در سال گذشته، افزود: پذیرش خودروهای وارانتی در سال ۹۲ با ۴۱ درصد رشد مواجه شد و در عین حال پذیرش خودروهای گارانتی ۵۳ درصد کاهش داشت که بیانگر افزایش کیفیت خودروهای تولیدی است.

معاون شبکه افزود: ‌ شبکه نمایندگی‌ها در سال ۹۲ موفق به فروش بیش از ۸۴ هزار کارت نارنجی شدند که نسبت به سال ۹۱ شاهد رشد ۵۹ درصدی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: مجموع درآمد شبکه نمایندگی‌ها در سال ۹۲ نسبت به سال پیش از آن با ۷ درصد رشد روبرو بوده است که بیانگر ظرفیت و توانمندی نمایندگی‌ها در عبور از شرایط سخت می‌باشد.

در ادامه این نشست، محمدعلی قادری معاون بازاریابی و فروش سایپا در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال ۹۲، اظهار داشت: با همت شبکه بزرگ نمایندگی‌ها، گروه خودروسازی سایپا در ماههای پایانی سال ۹۲ موفق شد نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان نقدینگی جذب کند، ضمن اینکه در این مدت به ۷۰ هزار تعهد پاسخ داده شد که نشان دهنده ظرفیت بالای شبکه است.

وی با اشاره به ورود خودروهای جدید به سبد فروش محصولات گروه سایپا، گفت: سهم سایپا از بازار فروش خودرو در سال گذشته ۴۲ درصد بود که امیدواریم با افزایش تولید در سال جاری سهم سایپا از بازار فروش خودرو افزایش یابد.

مصطفی مرادی رئیس ستاد طرح خدمات امداد نوروزی ۹۳ نیز در گزارشی به ارائه دستاوردهای اجرای این طرح پرداخت.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی بین نمایندگی‌ها و گروه سایپا برگزاری طرح امداد نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مردم را امکان پذیر کرد، ‌گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، ۴۳۵ نمایندگی کشیک ثابت و ۴۵۴ واحد امداد شبانه‌روزی به ارائه خدمت پرداختند.

مرادی با اشاره به فعالیت ۲۴ انجمن صنفی در طرح امداد نوروزی، ادامه داد: درصد قابل توجهی از نمایندگی‌ها در ایام نوروز با حداکثر توان خود به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گروه سایپا پرداختند به طوری که ۵۶ هزار خودرو در نوروز امسال در نمایندگی‌ها پذیرش شدند.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۳ افزود: در نوروز امسال سرانه پذیرش نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که افزایش کیفیت محصولات و کاهش آمار تولید در این زمینه موثر بوده است.

مرادی برنامه‌ریزی و چیدمان مناسب پایگاههای امدادی، توسعه سیستم‌های کنترل هوشمند، بازنگری و بهبود فرآیندهای پیگیری و افزایش سطح نظارت انجمن‌های صنفی را در کاهش مدت زمان انتظار مشتری موثر دانست.

وی اظهار داشت: رضایت مشتریان از خدمات امدادی سایپا در طرح امداد نوروزی نزدیک به ۸۷ درصد بوده است. همچنین میزان شکایات ۵۳ درصد نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بود.

در پایان این نشست با اهدای لوح، از انجمن‌های صنفی آذربایجان غربی، تهران و خراسان رضوی به عنوان انجمن‌های برتر در طرح امداد نوروزی سال ۹۳ تقدیر شد. همچنین با اهدای هدایایی، نفرات برتر در المپیاد کارشناسان فنی مورد تشویق قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز