خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان خبرداد:

طرح تعبیه کارت مشخصات رانندگان در داخل اتوبوس‌های بین شهری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۸۹

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان, گفت: رانندگان حمل ونقل مسافربری بین شهری استان زنجان موظفند کارت مشخصات راننده را در داخل اتوبوس نصب کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: براساس موضوع ماده ۱۴ ضوابط حمل ونقل مسافر، کارت شناسایی مشخصات راننده می‌باید در هنگام فعالیت بر روی لباس فرم راننده نصب شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این طرح با هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل ونقل مسافر استان به منظور اعمال نظارت بیشتر برفعالیت رانندگان و امکان شناسائی آنان از سوی مسافران تهیه شده و شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل مسافر، موظف شدند تا محلی را با ابعاد مناسب بعنوان کارت نگهدار در جلو اطاق اتوبوسهای تحت پوشش تعبیه کرده و رانندگان کارت مشخصات خود را حاوی اطلاعات مربوط به شماره کارت هوشمند راننده، شماره انتظامی وسیله نقلیه، مدیر شرکت و شماره تماس شرکت مسافربری را در آن محل قرار دهند.

رحمتی انجام این طرح را برقراری اعتماد و اطمینان بین مسافران حمل ونقل ناوگان عمومی و متصدیان بخش ذکر کرد و افزود: براساس موضوع ماده ۱۴ ضوابط حمل ونقل مسافر، کارت شناسایی مشخصات راننده می‌باید در هنگام فعالیت بر روی لباس فرم راننده نصب شود.

وی تصریح کرد: اجرای این بخشنامه از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری الزامی بوده و در صورت بروز تخلف، موضوع در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکتهای مسافربری قابل طرح خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز